Dubai

Middle East » United Arab Emirates » Dubai
November 17th 2011
Published: December 9th 2011

Hallo allemaal! wij zijn onze reis uitstekend begonnen, met dank aan Roel en Sia. Ze hadden ons als huwelijkscadeau een lunch aangeboden in het Burj al Arab in Dubai, het enige 7-sterren hotel ter wereld. Daar zaten we de eerste dag met een 7-gangen lunch, inclusief een glas champagne. Die smaakte best, Angelique nam nog een glaasje; slechts 30 euro extra. Sinds die tijd rekenen wij in glazen cha... Read Full Entry

Photos are below

Oude stadOude stad
Oude stad

Locals zijn hier nauwelijks te bekennen, er zijn vooral Indiers en Pakistani, maar dit straatje was voor de Afrikanen

9th December 2011

geweldig!
Ik zat net gisteren en vanmorgen aan jullie te denken. Dankjewel om ons ook een kijkje te laten nemen in de geweldige wereld van Luckyliek
9th December 2011

goed iets te horen en zien
gaaf om op deze manier jullie belefenissen te aanschouwen. Blijf vooral schrijven en veel foto's en het aller belangrijkste "geniet"
11th December 2011

jullie droonreis
hallo kanjers, jeetje dat ziet er allemaal te gek uit, heel tof! Gaan jullie nu naar India???Dan moeten jullie zeker langs rishikesh een heel tof stadje in de buurt van hardiwar, kijk maar even op de computer is een nog niet heel erg toeristische plek en ligt aan de rivier de ganga een heel bijzondere sfeer daar, toen wij in India waren was rishikesh echt de bom!Nou l,ieve mensen geniet en heb een hele fijne tijd, veel liefs melissa
11th December 2011

Fijn om wat van jullie tehoren, zo tezien hebben jullie het erg naar jullie zin, wat een leuke huwelijksreis, en dit is nog maar het begin
21st December 2011

feli
feli liekie en maak er een mooie dag van. wij vertrekken 14-1-2012 naar thailand. Bestemmingen nog onvekend. Groetjes en dikke kus.
8th January 2012

Jaloers
United traveling met je been in ieder land. Super foto's. Nog vuurwerk gezien? Happy 12!

Tot: 0.044s; Tpl: 0.012s; cc: 8; qc: 20; dbt: 0.0245s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb