BRAVO IZMIT


Advertisement
Turkey's flag
Middle East » Turkey » Marmara » Izmit
July 1st 2011
Published: June 21st 2017
Edit Blog Post

Geo: 40.776, 29.9484

GÜN 02 günlerden Cuma:
Kerpe den İzmit Gölkay tesislerine yöneldik.

Ben burayı bilmediğimden önce Gölköy diye bir yere çay içmeye gidiyoruz sandım.
Gölkay a varınca şaşirdım kaldım.
Kocaeli'nde eylül ayında düzenlenecek olan Dünya Ödüllü Su Kayağı Şampiyonası'nın yapılacağı Gölkay Park, Suni bir göl .
Bu gölde su kayağı ve benzeri Su sporları gerçekleşebilir.
Kocaeli Belediye başkanını kutluyorum.
Bir zamanlar dönemimin en önemli köşe yazarı sayılan Çetin Altan'ın Türkiye ye dair rüyalarında bir gün gelip köylerimizde tenis oynanacağını hayal ederdi
Hepimiz dudak kıvırır…uçmuş yine diye dalgamızı geçerdik …geçen hafta Van gölünde Off shore Grand Prix ‘si, Eylül ayında İzmit te Dünya Ödüllü Su Kayağı Şampiyonası…
Bizi affet Çetin Ağabey
Ciddi bir vizyon darlığı içindeymişiz…
Gurup göl manzarasına karşı meşrubatları içerken, ben ağzı açık ayran budalası gibi tesisi inceliyorum..
Film falan da çektim.
YediGöller için yola çıktığımda daha neler göreceğim ? diye düşünüyordum…


Additional photos below
Photos: 3, Displayed: 3


Advertisement



Tot: 0.116s; Tpl: 0.011s; cc: 13; qc: 29; dbt: 0.0779s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb