YAZ GUNU KARTEPE

Middle East » Turkey » Marmara » Izmit
July 3rd 2011
Published: June 21st 2017

GÜN 04 günlerden Pazar:

Bugünkü program Kartepe ziyareti ile başlamaktadır.
Kartepe 1600 m yükseklikte bölgenin en yüksek noktası olup hem kış hem de yaz ayları için güzel bir tatil ve dinlenme alanıdır.Buraya birkaç yıl önce kış ortasında gelmiştik.Otobüsten yüksek kar duvarları arasında Green Park oteline varmış ve daha sonra bastıran kar fırtınası nedeni ile galiba iki gün mahsur kalmıştık.O kar duvarlarını anımsarken şimdi yemyeşil çayirlari görünce moralim yükseldi.Yazın bir çok takımın kamp yaptığı yer olarak rağbet görmektedir.
Rutin program olarak telesiyej ile tepelere yükseldik aşağıda bir yanda sapanca gölü diğer yanda İzmit körfezi görülmekte..Burası İstanbul'a olan yakınlığı ile Uludağ için iyi bir alternatif oluşturmaktadır ..biraz oyalandık
Karnımız acıktı ve Kartepe'den Maşukiye süzülmeğe başladık.

Tot: 0.047s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 22; dbt: 0.0196s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb