Montenegro Hicran Cigdem Yorgancioglu


Advertisement
Europe
August 26th 2010
Published: August 28th 2010
Edit Blog Post

GALAKTIK OPTIK MUCIZELER


Iki isik demetin birleştiği bir doğrultuda Kure i Arz uzerinde Polonya seyahatimin ardindan tam birhafta sonra DA ve DOBRA seslerini ve Slav halki yeniden ozlemis olacagim ki galaksimde yeni bir isinlanma var. Balkanlarda Güneydoğu Avrupa'da Kosova'dan sonra dünyanın en yeni bağımsız 2. devleti ve eski Yugoslovya'dan cikan matruska ulkelerden Karadag'da yani Montonegro yada onlarin dili ile Crna Goradayim. Icimde bir Rumeli tilsimi once Agustos sonrada 6 Eylul 2003 te yasadigimiz kozmik mucize Mars in 60.000 yıl içindeki en yakın konumda gorunecegine ve gokyuzunde 2 ay gorunecegine atfen bu sene 27 Agustos icin tekrar semalarda bir Kızıl Gezegen Mars mucizesinde 2 ay gormeyi beklemekle basladim yeni sabaha. Haberlerin asilsiz oldugunu biliyor ve aylardir inanmayin buna derken sabah bir an bir sey dusundum ' MUCIZELER SADECE ONA INANLARA gozukur ' .. Yani eger ben 2 ay gorursem bu eski yasanmis hikayelere bir yama degil bir mucize olacakti .






Atmosferden yansıyan ışığının kırılma etkisi ile murekkebim akiyor ve icimdeki yedi cografya daki yedi renge bakiyor .
Uykusuz sabahimda yatagimdan düzgün altıgen peteklerinde is basindaki bal arilarini izleyip sonrasi erken doga yuruyusumun ardindan Karadağ'ın başkenti Pogorica'da Blvd. St. Petar Cetinjski uzerinden yola ciktim. Once Cetinja ardindan da Budva . Icimde hic yenilmek ve vazgecmek nedir bilmeyen savas tanrisi MARS ile baris icinde geziyor izliyordum olani biteni. Muzeler manastirlar tarihi mekanlar aksamustu serinliginde sehir duvarlarin dibinde muzip cimdik dalgalarda yuzmeler...Aksam yaklasiyor aksami bekleyen bir seyler var ...



Yuzyil magarada uyuyup da uyanmis gibi miyim donus yoluna cikiyorum vakit gec saat 10 olmus . Cam kenarina Podgorica ya bir bilet lutfen





iste o an olanlar oldu Budva Cetinje arasi otobusun camindan aya baktigimda camda ay iki tane gozukuyordu ... sadece camin yansimasi idi oysaki ... Optik bir mucize ..Mucizenin yanilsamalardaki sarhoslugu diyelim. Goz kirptim mesajimi aldi . Yola devam ettim. ' MUCIZELER SADECE ONA INANLARA gozukecekleri ani bekler ' .. Tipki bilegimde murekkebe bulasan Gul deseni gibi ve ne gormek istiyorsak onun da bizi gormeye hazir oldugu gibi .Ne sihirdir ne keramet Isin asli Paradigma da gizli sonrasi sonra.
Montenegro dan gulumsedim

Hicran Cigdem Yorgancioglu
http://www.cigdemyorgancioglu.net/






Additional photos below
Photos: 16, Displayed: 16


Advertisement



Tot: 0.35s; Tpl: 0.015s; cc: 7; qc: 44; dbt: 0.0522s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.2mb