MURPHY UGRADI VE GITTI

March 11th 2012
Published: January 5th 2016

Geo: 51.5002, -0.126236

GÜN 10 ,GÜNLERDEN PAZAR:

Gecenin 01.30 da uyandığımı saymazsak,sabah 06.00 da uyandım...Gecenin köründe bir şekilde uyanıp saatinize tersten bakarsanız eyvah 7 ye 5 var diye telaşla ayağa fırlarsınız...eşiniz akıllı bir kadınsa, size aslında saatin 1.30 olduğunu hatırlatır..Gel gelelim sizin ,o telaştan sonra tekrar uyumanız mümkün olmaz...6 ya kadar oraya dön buraya dön kar etmez...Her neyse seyahat kazası bunlar...Her şeyimiz hazırdı fazla toparlanmağa gerek kalmadı...Turhan hoca ile lobide buluştuk ve Bayswaters istasyonuna vardık...İstasyon 07:00 de açılıyor ve önünde ciddi bir kalabalık açılmasını bekliyordu... Ayşe'nin Oyster ( Akbil ) bitmiş... benimkini verdim bu kez benimkini bir daha kabul etmiyor ...bir şekilde sorunu aştık...Liverpool street' e iki türlü gitmek mümkün...kısa yoldan ve uzun yoldan ...Uzun yoldan gitmeğe karar verdik..Bu şekilde valizi aktarmasız bir kez taşıyorsun... Sorunsuz gidiyoruz .....fakat ineceğimiz durağa bir durak kala Murphy geldi ve trenimiz durdu...bakışıp gülüşüyoruz...neyse ki uzun sürmedi ve saatinde Liverpool street' e vardık..
Bu aşamadan sonra, Türkiye ve Müslüman bir ülkede yaşamanın stresleri belirdi...Turhan,Oyster'i iade ettiğimizde bize sadece kart bedelini ödeyeceklerini ve kullanmadığımız bedeli bize ödemeyeceklerini ifade etti..Ben İngilizlerin götürme konusunda mahir olduklarını ,fakat bunu yapmayacaklarını idda ettim..Başka bir ülke insanının bu endişelere kapılacağını tahmin edemiyorum... fakat biz çok "affedersiniz kural böyle" tiyatrosuna fazla katıldığımız için her şeye hazırlıklıyız...Kartları iade ettik..Şak diye hem kart bedelini hem de kullanmadığımız bedeli ödeyince bir sarsıldık...Buraya kadar güzel ,fakat bana ödeyeceği 14:40 pound için,bana kağıt 15 pound versin diye, ben herife 60 cent daha ödemeğe kalkınca İngiliz görevlinin 'in kafası durdu...Ne yapmak istediğimi anlamadı ...ben de anlatmak uzun sürecek diye vazgeçtim..Yüzüme boş boş bakarken ben para iadesini aldım ve çıktım...Para vermesi gereken İngilize siz para verince bilgisayar bozuluyor ve saçmalamağa başlıyor...
Kapı önünde Otobüsümüz bizi bekliyor...meğerse bu 8:05 otobüsü imiş.. yer vardı ve bizi aldılar ..Murphy gitmiş hatta uzaklaşmış....Londra'yı geride bırakıp Stansted' e yöneldik...

Tot: 0.171s; Tpl: 0.034s; cc: 13; qc: 23; dbt: 0.0839s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb