Billeder: Johns hus og mit værelse før indflytning


Advertisement
United Kingdom's flag
Europe » United Kingdom » England » Greater London » Streatham
April 13th 2010
Published: April 13th 2010
Edit Blog Post

Her kommer lidt billeder. De første er fra Johns forældres hus, hvor jeg boede de første 10 dage jeg var herovre, de næste er af mit værelse i går da jeg lige var ankommet😊


Additional photos below
Photos: 8, Displayed: 8


Advertisement

UdestueUdestue
Udestue

hos Johns forældre
SpisestueSpisestue
Spisestue

Spisestuen hos Johns forældre
StueStue
Stue

Hos Johns forældre
Køkken Køkken
Køkken

hos Johns forældre
Johns forældres hus udefraJohns forældres hus udefra
Johns forældres hus udefra

Med John og hans bil foran


Tot: 0.103s; Tpl: 0.01s; cc: 12; qc: 49; dbt: 0.0508s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb