1. dag i London


Advertisement
United Kingdom's flag
Europe » United Kingdom » England » Greater London » Streatham
April 12th 2010
Published: April 13th 2010
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0


I dag er jeg officielt flyttet til London. Jeg har fået et værelse i et hus med 3 andre, 1 fyr og 2 piger. Det virker som et rigtig hyggeligt hus, i stueetagen er der køkken og to stuer, på 1. sal er der mit værelse og en pige der hedder Natashas værelse og et badeværelse, på 2. sal er der to værelser mere og endnu et badeværelse.
Mit værelse er rigtig fint, der er skrivebord, kommode, klædeskab, dobbeltseng og sengebord. Når jeg har fået pakket ud og gjort det lidt hyggeligt, tager jeg nogle billeder og lægger på nettet.


Advertisement



Tot: 0.229s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 52; dbt: 0.1585s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb