Anne-Mette Jensen

Anne Mette

Her kan I se updates og billeder fra mit ophold i London😊

Europe » United Kingdom » England » Northumberland » Ashington July 1st 2010

Sidste weekend, d. 1. - d. 3. var jeg på besøg hos John fordi hans fætter som bor i New York var på besøg med hans kone og tre børn. Fredag var vi ude og spise med hele familien og bagefter på bar med Johns fætre og fætters kone, hvilket var rigtigt hyggeligt. Og søndag var vi til familie komsammen hos hans onkel og tante. Hans fætters børn var mega søde og overdrevent amerikanske hvilket var ret sjovt. Lørdag var vi til drage festival, jeg sætter nogle billeder ind af det. Var ret fedt at flyve med drage igen hehe. Og mandag startede jeg så på arbejde:) Det er gået rigtigt godt selvom der har været nogle dage, hvor jeg ikke anede hvad jeg lavede, men sådan er det jo altid. Denne uge skal jeg have ... read more
IMGP4718
IMGP4731
IMGP4737

Europe » United Kingdom » England » Greater London » Chelsea June 26th 2010

I dag var jeg henne og se noget der hed Elephant Parade. Det var udstilling med ca. 200 elefant statuer der er blevet dekoreret af forskellige kunstnere, og som bliver solgt for at samle penge til en velgørenhedsorganisation der kommer for at forhindre udrydelsen af de asiatiske elefanter (med små ører). Statuerne har været spredt over hele byen og er nu samlet så man kan byde på dem. Synes de var ret fantastiske så tog en del billeder:D... read more
bark
dyr
earth

Europe » United Kingdom » England » Derbyshire » Derby June 15th 2010

Torsdag d. 10/6 Mariam ankom til London kl. 15 og vi tog sammen toget til Derby. Vi gik rundt der et par timer, fik noget mad og ventede på at John kom. Omkring 19.30 mødte vi John og kørte ud til Donnington Park, hvor Download bliver holdt. Vi var heldige og fik plads til vores telte i Black Camp som var forholdsvis tæt på scenerne. Download er bygger op med camps opkaldt efter forskellige farver, The village, som er boder og forlystelser og så Arenaen som er scene området. Fredag d. 11/6 Vi startede med at se Unearth, et metal band der efter min smag var lidt for meget skrigeri, og lidt ligegydligt. Bagefter så vi Anathema som spillede mere melodisk dystert musik og var faktisk ok fedt. Så så vi Killswitch Engage, jeg kendte dem ... read more
mig og John
Mariam og mig
John

I går var der Thailand Festival på Trafalgar Sq. Det var Thailands ambassade der arrangerede det for at få folk interesserede i Thailands kultur og for at tiltrække turister selvfølgelig:) Da jeg var der var der en flok mænd på scenen der fremviste kampsport. På det ene billede har en mand lige sparket en tennisbold ud af hånden på en mand der sad på skuldrene af en anden mand! ... read more
Tempel
STA60978
Kampsport

Europe » United Kingdom » England » Greater London » Belgravia June 5th 2010

Mandag d. 31/5 løb jeg 10 km for Variety Club's children charity i tiden 1time og 8 minutter:) Det var helt vildt fedt. Der var omkring 11000 løbere og rigtigt mange tilskuer. Langs ruten var der flere bands og orkestrer der spillede trommer osv mens vi løb. Der var også cheerleadere og adskillige løbere var klædt ud. John var så flink at tage et par billeder af mig i løbe gear, så det skal I da ikke snydes for:)... read more
Føer loebet
Slutspurt
Efter loebet

Europe » United Kingdom » England » Greater London May 26th 2010

Var på sightseeing idag, igen igen. Jeg startede ved London Bridge station og gik til Shakespeare's Globe Theatre. Hvis man har set film om Shakespear, eks. "Shakespeare in love" vil man nok genkende det. Derefter gik jeg til Tate Modern som er et meget stort kunst museum inde i en turbine hal, en i sig selv rimeligt grim bygning. Herefter tog jeg et smut forbi St. Paul's Cathedral der tilgengæld er en virkeligt flot bygning. Se billeder:)... read more
Shakespeare's Globe Theatre
Southwark Cathedral
Tate Modern

Europe » United Kingdom May 24th 2010

Sidste weekend var jeg i Bristol med John og hans familie for at fejre hans lillebrors fødselsdag. Bristol er en rigtig hyggelig by. Den ene morgen sad vi og spiste morgenmad på en cafe ved floden og det var så godt vejr det føltes som at være i Frankrig. Søndag - torsdag kom John med hjem til mig og vi var bl.a. på National History Museum. National History Museum er et GIGA stort museum. Vi brugte ca. 2 timer på at gå rundt og da vi var færdige opdagede vi at det var en anden afdeling, så vi gik hen for at se, og det gik op for os, at vi faktisk kun havde set en lille side afdeling af museet! Jeg vedhæfter nogle billeder :) ... read more
STA60980
STA60981
STA60984

Europe » United Kingdom » England » Greater London » Streatham April 30th 2010

Her er lidt flere billeder fra huset... read more
Stue nr. 1
Stue nr 1 igen
Vores anden stue

Europe » United Kingdom » England » Greater London » London City April 26th 2010

John kom på besøg i torsdags og blev her til i dag. Vi var bl.a. på picnic i Hyde Park, ude og spise Carribeansk, på Portobello rd. market og inde og se London Marathon med 35.000 løbere. Det fik mig til at prøve at få en plads i BUPA London 10.000 løbet sidst i maj, som er et 10 km løb. Jeg prøver at få en plads gennem en velgørenhedsorganisation, så hvis det lykkes skal jeg skaffe nogle sponsorer og lige lære at løbe 10 km på en månede:D Uploader et par billeder fra weekenden... read more
Savannah Jerk

Europe » United Kingdom » England » Greater London » Notting Hill April 17th 2010

Tog på Portobello Road markede idag. Mega fedt. Det slår næsten Camden market. Det dårlige ved Camden markede er at det er meget turist agtigt og derfor er der rigtigt mange af tingene der er de samme, hvor Portobello rd. market er delt op i antikviteter, genbrug, nye ting og grøntsagsmarkede. Har rimeligt ondt i føderne, da jeg besluttede mig for at gå det sidste stykke hen til markedet, for at spare på tube billetten, så jeg endte med at gå 10 km i det hele. Tilgengæld fandt jeg en Deichmann og købte nogle fantastiske sko for 127 kr:D... read more
Alle væggene i tøjbutikken All Saints var lavet af Singer symaskinger!
Indgangen til Hyde Park
Prinsesse Diana minde sti

Tot: 0.159s; Tpl: 0.008s; cc: 13; qc: 90; dbt: 0.0906s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb