Brighton


Advertisement
United Kingdom's flag
Europe » United Kingdom » England » East Sussex » Brighton
September 18th 2008
Published: September 18th 2008
Edit Blog Post

Ahojte.

V kazdom sprievodcovi po Anglicku je medzi odporucanymi destinaciami letovisko Brighton.Uz som sa parkrat chystal toto miesto navstivit, ale nikdy to akosi nevyslo.Minula nedela mala byt podla prepodvede az netradicne slnecna tak som sa do Brightonu vychystal.Pocasie vyzeralo OK tak som vyrazil vlakom-metrom-vlakom s prichodom pred obedom.Aj som som si myslel, ze bude klidek, prijemna primorska atmosfera a tam zrazu ZJAZD MOTORKAROV.Cierna koza, hlasna hudba, motorky a smrad benzinovy, a to vsetko vysoko koncentrovane.Co-to som teda pofotil a vybral sa radsej na prechadzku popri utesoch smerom k takemu mlynu, ktory ma uz dialky zaujal.Bolo to asi 6km tam a 6 nazad, ale prijemnych.Podvecer som este siel pozriet na miestny architektonicku zaujimavost - Kralovsky pavilon postaveny v indickom style.Bol pri nom pekny park plny studakov.Potom uz len cesta naspat a spat.Fotky dake su, tak nech sa vam pacia.

B.


Additional photos below
Photos: 16, Displayed: 16


Advertisement

Zjazd motorkarovZjazd motorkarov
Zjazd motorkarov

Spuusty ich tam boli, tisice
MarinaMarina
Marina

Pristavisko lodiek
SchodiskoSchodisko
Schodisko

Zaujimava architektura pri pobrezi.
Biele utesyBiele utesy
Biele utesy

Cele juzne a zapadne pobrezie je z kriedy, co vytvara zaujimave farebne kombinacie
Biele utesy (2)Biele utesy (2)
Biele utesy (2)

Viedla popod ne velmi pekna cesta.Po plazi sa prechadzali zberaci, ale co zbierali veru neviem.
Draci chrbatDraci chrbat
Draci chrbat

Ochranne siete na utesoch
Veterny mlynVeterny mlyn
Veterny mlyn

Nachadza sa v nedalekej dedinke Rottingdean
MoloMolo
Molo

Zabavne molo s hernami a stankami s obcerstvenim
SmerovkaSmerovka
Smerovka

Molu troni takato "diskogula"
Kralovsky pavilonKralovsky pavilon
Kralovsky pavilon

Originalna stavba v indickom style
Zapad slnkaZapad slnka
Zapad slnka

V pozadi rozpadnute molo


Tot: 0.292s; Tpl: 0.014s; cc: 11; qc: 53; dbt: 0.0642s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb