1.den - presun do Kyjeva (hidropark)


Advertisement
Ukraine's flag
Europe » Ukraine » Kyiv » Livoberezhna
August 27th 2017
Published: September 12th 2017
Edit Blog Post

Rano este totalne rozbity po 5,5hod ceste z Radosti pri Plzni, kde mal fanklub ac milano zraz uz od piatku. Domov som dorazil nieco po polnoci v nedelu a hned ranny budicek smer vlak do tt.

Veci na dva tyzdne som dokazal natlacit do fakt maleho batohu, bo vacsi mi volako smrdel, po navrate ho musim dat uz konecne oprat. Hadam vydrzi.

Navysenie kreditu na platobnu kartu od revolut na 200€, online kupa listka na vlak zo serede do trnavy a hajde smer nove dobrodruzstva.

Vo vlaku som sa pri kontrole listka v mobile preukazal pasom, ziadny problem.

Po opusteny vozna, rychli presun na bus. Z tt isiel priamy bus na letisko, sice na letisku budem uz 3,5 hod pred odletom ale pohoda.

Cesta bez problemov.

Letisko znackujem antislovan nalepkou, odlovujem jednu kesku, nakup neakeho toho proviantu v potravinach. Tie su uplne zasite v rohu pri priletoch.

Posedavanie pred halou a popijanie vody, ktoru som nakoniec zabudol pri lavicke. To som si uvedomil az pred security.

Po letisku sa motal neaky bezdak ale nikto ho neriesil.

Po prechode security po chvili prichadza aj tonic s monikou. Mensie zvitanie a moze sa ist do lietadla.

Pasovka, gate a tu cakanie kym otvoria vstup na plochu k lietadlu.

Pred gateom pracovnici posielali ukrajincov co nemali ostemplovane letenky nazad na check in. Fakt nechapem naco im tam ten stempel bolo treba. Cista buzeracia jak v Skopje kde bolo treba dat skontrolovat na check ine prirucnu batozinu.

Letisko inak riadne vytazene, pristavala tu slovenska letka co sa vracala z leteckeho dna v Sliaci.

Miesto som vyfasoval v strede ale to bolo obsadene, tak pohoda sadol som si cez ulicku do ulicky. Velka chyba, vedla mna dve male deti a otec.

Jedno dieta do mna najskor hodilo papierik, dalsie sa potom posralo, a niekde v strede letu, na mna vykotili vodu. Este,ze to bola cista voda a rychlo to vyschlo. Tatko sa zmohol len na sorry.

Pristatie v pohode, pasovka rychlovka. len pred opustenim haly sa ma pytal ukrajinsky policajt ci ten batoh je vsetko co mam.

Teraz ma cakala premiera vyberania penez s revolutom, pichnem to tam, natukam hned 200€, nist, spolucestujuci mi radia nech dam nizsiu sumu, zas nist, davam este nizsiu a zasa nic.

Tak to vzdavam a idem k vedlajsiemu atm, tu sa mi dary vybrat ciastku 2500uah.

Medzi tym tonic objednava uber.

Prichadza cinsky stroj, mlady vodic, smer hotel.

Sofer brzda,plyn, dostavame sa do zapchy na moste. V strede mosta je zeravy asfalt, sofer vystupuje, testuje, no, no asi to dam ale nakonec si to rozmyslel aj za mensieho dohovoru cestarov.

Spolucestujuci sa idu ubytovat ja zatial cakam v hale. Volaky potmavsi sa tu pohybuju, zrejme turci.

Nasleduje moja prva navsteva puzata hata . Pri vstupe pekne umyvadla kde si clovek moze pred jedlom umyt ruky, nasleduje zobratie tacky a vyberanie jedla.

Nechavam si poradit, davam borsc, salat. Tonic prinasa kvas. To mi najskor moc nesmakuje ale neskor tomu prichadzam na chut.

Najedeny presun na moje ubytko, mensie bludenie v obytnej zone ale nakonec velmi fajn hostelik. Na ubytku mam samych ukrajincov co tu v okoli pracuju.

Cestou sme boli svedkom aj malej bitky. Ale nic vazne.

Opat uber a smer hidropark. Inak z letiska 4,2€ (cca20km) a odtialto 1,2€

Prve co navstevujeme je telocvicna pod holym nebom. Stroje zbuchane z roznych suciastok, uplne scifi. Jak volaky roboti keby tu cvicili. No inak chlapy dobre vymakany, samozrejem tu cvicili aj stare babky a deti.

Z telocvicne presun na pieskovu plaz. Straz tu drzia plavcici v americkych budkach (rovnake jak z baywatchu).

Prechod okolo zipliny na dalsi ostrovcek, test piva. Zatal nic moc.

Zacina sa zmrakat, poberame sa teda nazad k ubytku.

Ojoj zacujeme hudbu, vyberame sa na disco. Totalna dochodcovska zabava. Stary lude sa vrtia o sto sest. No tak toto neni pre nas.

Nastup na metro. Funguje tu aj paypass, takze neni treba kupovat listok, staci len prilozit kartu, pip a uz je clovek dnu.

Prichadzame k tonicovcom na ubytku a hned sa spusta mega silny dazd.

Po ustany presun opat do blizkej puzatej haty.

Tu davame najdrahsi konak, k tomu si davam marlenku. Konak fakt kvalitny, testujeme aj lacnejsiu verziu, je to poznat.

Obdalec sedi stary panko, jedlo zapija vodkou 😊

Fakt tento podnik je super, v jednej casti normalne jedlo, v druhej cukrarna spolu s nalievarnou, vsetko na urovni samozrejme.

Rozlucka, mna cakaju dva tyzdne na ukrajine a tonicovcov v gruzinsku.

Trochu v nalade presun na hostel, tu sprcha, kedze neake to promile fungovalo v pohode som dal sprchu aj v studenej vode. Mali prehodene znacky studena/tepla, tak reku tepla sa minula 😊

Zajtra ma caka dvojnasobne stretko s couchsurferkami.

naklady (1€ = 29,3049 UAH)

vyber 2500UAH = 85,31€
vlak sered-tt - 0,86€
bus tt-letisko - 2,5€
nakup na letisku - 1,44€ (voda 0,5l + makovy kolac)
jedlo v puzatej hate - 88UAH
2piva + kvas - 40UAH
jedlo v puzatej hate - 183UAH
metro - 0,18€ (5UAH platba revolut kartou)
2x ubytko hostel citron - 240UAH (dorm,share bathroom)

foto
kyjev

Advertisement



Tot: 0.134s; Tpl: 0.035s; cc: 13; qc: 32; dbt: 0.0686s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb