3.den - Kyjev


Advertisement
Ukraine's flag
Europe » Ukraine » Kiev
August 29th 2017
Published: September 19th 2017
Edit Blog Post

Z ubytka vypadnutie nieco po 9/00.

Na ranajky zastavka na anglicke ranajky v puzatej hate. Opat klasika, zobratie tacky,ukazanie na jedlo a zaplatenie pri pokladny, sadnutie za stol a tlacenie jedla do brucha.

Metro totalne narvane, vypadavam na najhlbsej stanici arsenalna a smer monument Matka.

Vonku tak ako vcera silny studeny vietor ale aspon slnko sviety, teda aspon chvilu, neskor sa riadne zatahuje.

Okolo pamatniku k hladomoru, pri ktorom sa nachadzaju aj free wc, sa postupne dopracovavam k mega velkej soche Matky.

Po okoli je rozsiata rozna bojova technika, do vonkajsieho muzea nejdem, prakticky je vidiet vsetko z poza plota.

V plane bol vystup aj na matku ale zrejme kvoli silnemu vetru sa vyhliadky nekonali.

Prvy krat zapinam surfroam , fici ale strasne, strasne pomalicky. To mi ale staci na kontrolu whatsup, ktory som si musel pred cestou na ukrajinu zriadit, bo vsetky cs kontakty ho maju a zistene,ze to je fakt fajn appka. Mimochodom vsetky CS kontakty su samozrejme druheho pohlavia 😊

No ale velky pruser, zabudol som si vypnut na mobile synchronizaciu, tak som zvedavy kolko penez mi to nakonec strhlo. Inak pouzivam dva mobily, staru motorolu kde mam surfroam kartu a cez hotspot sa napajam s mojim xiaomi red note pro 3. V metre ale aj inde kopa reklami na tuto znacku, samozrejme uz novsi model.

V okoli tohto grandiozneho pamatniku stretavam prvych pepikov. Volaka tour.

Po fajn vyhlade na dnepr, zacina moja cesta nazad. Kotvim v hidroparku na plazi.

Piesok trochu mokry ale nevadi, padam a uz len oddychujem. Skoda,ze neni teplo, takto zababuseny v mikine , na hlave kapucna, citam knihu, sledujem par rybarov a pospavam.

Dozor nadomnou ma tlupa plavcikov, ktory v tomto pocasi isto vela prace nemaju.

Co mi hovorila prva CS, tak v rieke sa zvacsa da kupat na zaciatku leta, reps v strede, pri konci uz je dost zelena.

Oddychnuty opat presun extra lacnym metrom na zastavku Khreshchatyk, kde sa nachadza ludovo vyzdobena puzata hata.

Tu kopa ludi, ledvaj som si mal kde sadnut.

Pesibusom presun na vlakovu stanicu, odial mi ide o par hodin nocny vlak do odesy.

Ulice narvane ludmi, strasne vela ich tu kavickuje, vsade sa predavaju kvety, ktore na moje prekvapenie dost ludi kupuje.

Na velkej stanici vyuzivam zachod, kurnik treba platit ale ked clovek musi tak musi. Za 3,5UAH ma cakal turecky zachod, s tym,ze dvierka mi zakrivali po cupnuty len brucho.

Ha a cul treba vymenit moj listok z netu za original listok, cca 35 pokladni, tak strategicky sa postavujem tam kde je len jeden clovek (pokladna 32) a mam stastie, tetula mi po odovzdany mojho vytlaceneho listku, dava original listok. Som cakal,ze tu budem pobehovat ako vcera na poste, z jedneho okienka k druhemu.

Pri mcdonalde zhavim free wifi, bohuzial zla sprava, cs1 nestiha prist na rozluckovu veceru, nakolko ma neake fotenie.

V blizkom supermarkete kupujem volake to jedlo a vodu na cestu. V okoli kopa divnych individui, opilci, bezdaci, zebraci.

Na cestu si davam v pojazdom stanku klobasu v pite. Som cakal riadnu klobascisko, dostavam taky vacsi parek ale fakt dost masity s kopu oblohy.

Prichadza vlak, z voznou vyskakuju stewardi. Kontrola listku, preukazanie sa pasom a sup ho do postilky.

Postel mam na prizemy v ulicke. Este je sklopena t.j. je znej stolik a dve stolicky.

Vagon je otvoreny, ziadne kupecka, proste 3.trieda, plackarta.

Nenapadne sledujem co robia ostatny, je okolo 20/00, niektory si uz zacinaju rozkladat postel a navliekat pradlo. Nelenim a pridavam sa.

Potom sa obzrem a vacsina ludi tuto cinnost este nerobi. Pustaju sa do nej az nieco po 22/00.

Par ludi nema zaplatene postelne pradlo, tak roztahuju spacaky.

Ziadne opijase sa vo vlaku nekonaju ako som si myslel. Zvacsa su tu rodiny s detmi resp mlade pary. Hehe pod nosom sa mi zacala prezliekat jedna dievocka ale skoncilo to len pri nohavickach.

Bol som testovat zachod, uf, tam uz asi nepojdem 😊

Problem s postelou v ulicke, je to male, neviem sa tam poriadne natiahnut, je to robene pre ludi okolo 175cm.

Ale dako zaspavam, i ked sa budim zhruba kazdu 1,5hod.

naklady (1€ = 29,3049 UAH)

3x metro - 0,51€ (platba paypas revolut inak 5UAH/jazda)
ranajky puzata huta - 1,43€ (platba kartou revolut 42,6UAH)
listkove cesto plnene masom - 20UAH
jedlo v puzata huta - 2,74€ (platba kartou revolut 83UAH)
nakup pri stanici - 0,88€ (platba kartou revolut 26,5UAH, voda,susienky,cocacola)
jedlo v puzata huta - 71UAH
zachod na stanici - 3,5UAH
Klobasa v pite - 32UAH

foto
kyjev

Advertisement



Tot: 0.068s; Tpl: 0.01s; cc: 14; qc: 28; dbt: 0.0283s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb