05.29.


Advertisement
Sweden's flag
Europe » Sweden » Uppsala County » Uppsala
May 29th 2008
Published: May 30th 2008
Edit Blog Post

vanessa, siobhián, rozi, petros vanessa, siobhián, rozi, petros vanessa, siobhián, rozi, petros

have a good time at stockholm nation
képzeljétek, itt most virágzik az orgona...annyira szép!!!meg jó illatú...
na egyébként ma regggel majden bealudtam az előadásokon, de én még semmi vayok a horkoló indiai profhéz képest...előadtuk a kis színdarabunkat (téma: how cultural prejudice effect patient care), hitelesen játszottam a terhes amerikai főpolgármesterfeleséget 😊))
aztán mi diákok elmetünk ebédelni egy nationbe, ami igen kedélyesre sikerült, majd itthon takarítottam, mert én vagyok a soros a konyhában, aztán este elmentünk a stockholm nationbe kicsit szociális életet élni, egész jó kis hel volt, bár ki vagyok borulva svédektől, olyan míszek...mind1 az ír lányokkal és petrosszal jól elvoltunk.
holnap kb ugyanez...
pusz

Advertisement



Tot: 0.068s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 27; dbt: 0.0497s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb