05.30. - a vizitúra


Advertisement
Sweden's flag
Europe » Sweden » Uppsala County » Uppsala
May 31st 2008
Published: May 31st 2008
Edit Blog Post

helló mindenki!
egyre jobb dolgok történnek itt 😊))
a lényeg, hogy reggel megint összeültünk, mindenkinek prezentálnia kellett egy általa kitalált, de megvalósítható "social capital"-t, tehát egy olyan intézményt, szervezetet stb ami összehozza az embereket. nagyon érdekeseket találtak ki, az én social capitalom az ABMS volt, vagyis Association of Biking Medical Students 😊))) és szépen elmondtam, hogy mik lennének a céljaink, és ezt hogy tudnánk elérni, logónk a critical mass logó lett :D. persze a tegnapi buli miatt ezt az egészet reggeli közben fundáltam ki 10perc alatt, uh nem lett vmi hihetetlenül átgondolt és minden részletében aprólékosan kidolgozott, de azért tetszett mindenkinek.
aztán carin bejelentette, hogy délután kenuzni megyünk 😊))))
de előtte megint elmentünk a régi egyetemi épületbe vmi doktorálási-aranydiplomás ceremóniát megnézni, hát igen, mndenki szépen fel volt öltözve, voltak muris egyenruhák meg ilyesmi, de persze irtó hosszú beszédeket mondtak svédül, uh hamar leléptünk, jöttem haza ebédelni, persze jöttem volna, de körbekerítették az egyetemnek azt a részét, ahol a bringámat parkoltam le, mert volt ott 2 ágyú és azokkal tiszteletlövéseket adtak le. de volt ott két aranyosan öltözött egyenruhás-bóbitássisakos pajti, akik elmentek a bringámért, és pont akkor lőttek hirtelen és úgy megijedtem...de elhozták a bicómat, minden oké volt, ebéd után meg kikerekeztünk egy uppsalától délre található kis tóhoz, félórás késéssel carin is megérkezett 😊, szóval 3 kenut béreltünk, 2ben 4, 1ben 3 ember ült. persze carin direkt ügyesen úgy alakította, illetve ezt félig meg is beszéltük, hogy jó vegyes teamek legyenek, mert ez most egy kommunikációs próbatétel, ha tudunk egyenesen menni, akkor megoldottuk, ha csak körbe-körbe karikázunk, akkor van még mit fejleszteni.... :D :D
na de mi a 2 indiai pajtival és egy -be kell valljam egyre ellenszenvesebb- francia lánykával egész ügyesen megoldottuk a feladatot, bár azért a jó 20 m széles folyóban sikerült pontosan telibetalálnunk egy kiálló póznát, hát az nagyon vicces volt 😊)) mondjuk más meg jól berongyolt a folyószéli susnyásba 😊 na szóval miután mindhárom kenu nagyjából ura lett önmagának és úgy-ahogy koordinálni tudta menet- és haladási irányát egész kedélyesen elcsónakáztunk a tavon, majd kikötöttünk egy kis partszakaszon, ahol kacsákat (én pl a kezemből!) és saját magunkat (szintén a kezemből 😊)) is megetettük-megitattuk, füröcskéztünk a jéghideg vízben, aztán visszaindultunk persze az egyik francia hisztizett, hogy az én csónakomban akar lenni uh én átkerültem a kb 90-100 kg körüli grenadai lány és az indiai prof közé, ami azért már tényleg kicsit challange volt...miután 3man voltunk egyenesen nem tudtunk haladni, hiszen az egyik oldalra szükségszerűen több lapátolás jutott, mint a másikra, uh szép sormintát írtunk le hazafelé, a prof nemigazán erőlködött, hogy irányban és sebeségben tartsa a kenut, uh mi küszködtünk breonnal vagyis ő előlről osztogatta az észt ügyesen miközben én próbáltam kormányozni meg evezni + a proffal bájcsevegni, hát azért mire visszaértünk kicsit elfáradtam, mindenféle szempontból. de nagyon nagy élmény volt, szintén mindenféle szempontból, sokat lehetett belőle tanulni és még élveztük is!! 😊 aztán hazakerekeztünk, eddigre már jó késő lett, de sebaj, gyors toalettrendezés után eltekertem a varmlands nationbe ahol összefutottam petrossal, meg ott voltak az indiai meg francia pajtik is, jót mulattunk 😊
na most mennem kell mert én vagyok a soros a konyhában és kicsit rendet kell raknom aztán megyünk "fikázni" a városba...
pápá



Additional photos below
Photos: 6, Displayed: 6


Advertisement

aranyos kacsákokaranyos kacsákok
aranyos kacsákok

a kezemből ettek :))
vizicsapatvizicsapat
vizicsapat

kommunikációból 5ös :)


Tot: 0.124s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 52; dbt: 0.0708s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb