Even tussendoor!


Advertisement
Sweden's flag
Europe » Sweden » Blekinge County
July 29th 2008
Published: July 29th 2008
Edit Blog Post

Hey allemaal,

op dit moment zit ik in een bibliotheek! Deze computer kan ik 15 minuten gebruiken! Aangezien ik hier een 0,5mb verbinding heb, zit het nog niet snor met de fotoäs!

ook het toetsenbord is heel raar maar goed!

Er komen dus nog fotoäs, indien na de vkaantie, ze zijn fantastisch...

het is in de tent 50 graden, buiten is het 36! En dat in zweden... lara heeft een ingescheurde lip? hoe weet niemand!
Maar alles gaat verder goed, ik )britt= ben gestoken door een horzel, dit zijn rot beten en ik heb nu nog 4 minuten!

We zijn heel bruin en gaan morgen naar tiveden, vandaag nog even rondhobbelen in karlskrona! Samen met de hond....

hier al vast een paar fotoäs....

Doei en tot snel!




Additional photos below
Photos: 4, Displayed: 4


Advertisement



1st August 2008

Lekker weer dus!
Hoi Britt en Els, Zo te horen hebben jullie het goed naar je zin. Lekker weer! Hoe is de warmte daar? Goed te verdragen of is zo'n drukkende hitte. Wanneer gaan jullie weer door naar het volgende dorp of stad? Groetjes en ik vind het leuk om te lezen dat het goed met jullie gaat. Zo kan ik op een afstandje toch een beetje meegenieten. Tante Tony

Tot: 0.198s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 50; dbt: 0.0317s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb