plesni festival - MeetShareDance 2013


Advertisement
Spain's flag
Europe » Spain » District of Madrid » Madrid
April 22nd 2013
Published: April 28th 2013
Edit Blog Post

Še enkrat sem organizirala ter (še predno se mi je zmešalo) uspešno zaključila mednarodni plesni festival MeetShareDance 2013 za plesalce, koreografe, na vozičkih, brez vozičkov, z ali brez posebnih potreb.

http://meetsharedance.com/

Ponosna sem nase ker:

- sem ga organizirala sama (res velika neumnost!!!)

- ker kljub bednim izgovorom tistih, ki so rekli, da bodo pomagali in ni bilo nič- nobenemu nisem primazala zaušnice ali jih nahrulila (še večja neumnost!!!)

- nisem popolnoma osivela in se mi niso zravnali lasje

- kljub temu, da so mi en teden pred festivalom odpovedali prostor, sem našla drugega in je bilo vse ok

- kljub temu, da so mi vsi glasbeniki odpovedali en dan prej, festival ni odpadel

- nismo povzročili nobene prometne nesreče, medtem ko smo plesali po ulicah

- je prišla fenomenalna mešanica profesionalnih plesalcev

- smo uživali in plesali 4 dni!!

Plesalci so prišli iz vseh koncev Evrope. Štiri dni delavnic in izmenjavanja izkušenj, v soboto plesni flash mob po ulicah Madrida, v nedeljo pa so bila vrata odprta vsem, ki so želeli še malo več plesa in norosti. Festival bo postal popotnik in drugo leto menja državo, tako da pozor pozor in previdnost na cestah.



Ostalo pa v slikah.


Additional photos below
Photos: 11, Displayed: 11


Advertisement






29th April 2013

Congratz!
Čestitke! Sicer ne morem verjet, da si tole speljala sama, tko da 'kapo dol', kot bi rekli na 'senčni strani alp'. :) Upam, da maš zdej mal dopusta, tko da uživej :) urš

Tot: 0.073s; Tpl: 0.012s; cc: 12; qc: 27; dbt: 0.0359s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb