Mallorca in Menorca

Europe » Spain » Balearic Islands » Minorca
June 20th 2013
Published: June 21st 2013

O Balearih ni kaj dosti pisati. Zaenkrat sem spoznala Mallorco in Menorco, in se bom vračala še in še. Fantastične osamljene plaže, zelo zelo prijetni ljudje, vse je tako domače in pokrajina zelo raznolika.

Verjetno so vam znane plaže na vzhodu Španije, od Costa brave pa do Almerie, ko so šli vsi maturanti tja na eno-tedensko sangrijo in žur, in z rezultatom..nič se ne spomnim! Roko na srce, te plaže so nabite s hoteli, ljudmi, mivka povsod in non stop, greš v vodo do kolen, se obrneš in ne vračaš več. Španci so zelo družabna bitja, prinesejo vse živo na plažo in tam dobesedno živijo in ....so zelo zadovoljni. Kaj boš delal sam na plaži?!

Balearski otoki imajo drugačen ritem. Mallorca je največji otok, pozimi lahko tudi malo snega (najvišji vrh 1400m), Palma (glavno mesto) zanimiv postanek in konec junija spektakularen festival konjskih iger. Če si v notranjosti pozabiš, da si na otoku, glavne jedi so zelenjava in meso, tudi ribe, spoznaš domačine, ki še niso videli morja itd.

Menorca manjša, bolj zaspana, glavna je govedoreja, vasice in mesta nič posebnega, povsod domača izdelava gina, ki so ga v preteklosti prinesli Angleži, ampak zdej je vse naše. Kolesarstvo, surfanje, jadranje pa glavni športi.

Jaz grem pred ali po sezoni, še vedno je toplo in seveda cenejše. Zelo zelo priporočam, ker poleg mene tja hodijo tudi tako pomembni kot jaz...kraljeva družina, Majkl Douglas, Klaudia Šifer, Tom Kruz,..Zdaj veste, ni treba daleč!

Ta blog se bolje opiše s slikami!!

Uživajte poletje.

Tot: 0.169s; Tpl: 0.022s; cc: 13; qc: 81; dbt: 0.059s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb