malo tiramisuja (Rim in Genova)


Advertisement
Italy's flag
Europe » Italy » Liguria » Genoa
December 18th 2012
Published: December 19th 2012
Edit Blog Post

Italija mi je zelo ljuba, približno enkrat na leto skočim na obisk k prijateljem, na dobro hrano, na lokalne dobrote, na modne revije Gucci-ja in podobno! Tokrat sem si privoščila dvojno porcijo in ponovila obisk Rima in Genove.

V prvem je bilo turistov kot peska z nami na čelu, ampak je fajn za vikend. Fontana di Trevi jo oblegana, Španske stopnice so oblegane, Panteon je oblegan, na Piazzi Navoni je že nemogoče in je še najbolje na sladoledu gledat ostale turiste, ki letijo za zemljevidom. Za videti je veliko, uradno pa se ne sme več posedati po stopnicah zgodovinskih spomenikov, trgov,..bo takoj kakšen žvižg in žuganje!

Drugo je čudovito, malo zeleno obmorsko mesto, ki je znano po neprijaznosti domačinov in omaki pesto. Oboje sprobano in potrjeno. Kelnar mi je izmaknil krožnik v trenutku, ko sem na vilico napičila zadnji njok, in mi ni uspelo krožnika z jezikom oblizat. Omaka pesto je bila res odlična in fokača tudi. Za sladico je bil tiramisu in sem nehote izvedela še zgodbo...vsaj po legendi Genove je bil narejen za prostitutke, da jim je sladkor dvignil energijo in voljo za vse poskočne pomorščake.



Tople praznike vsem in veliko tiramisuja 😊


Additional photos below
Photos: 14, Displayed: 14


Advertisement



Tot: 0.143s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 76; dbt: 0.0448s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb