Los Cristianos

Europe » Spain » Canary Islands » Tenerife
January 20th 2023
Published: February 1st 2023

Valvoin taas yöllä melkein neljä tuntia. Kun söin leipää, sain lopulta uudestaan unta ja nukuin klo 9 asti. Aamupala syötiin parvekkeella. Eilen pesemäni farkunlahje oli jo melkein kuivunut. Laitoin parvekkeelle kuivumaan myös niitä vaatteita, joita tarvitaan paluulennolla, koska vaatteet tuntuivat hiukan nihkeiltä.

Jukka lähti edeltä. Nähtiin baarissa. Otin kahvin ja mehun. Mentiin uimarannalle. Tämä oli matkamme kolmesta rannasta paras aikuisen uida: aallot eivät olleet liian voimakkaita (kuten Playa del Inglesissä), mutta meri syveni nopeasti uintikelpoiseksi (eikä ollut niin matalaa kuin Las Palmasissa). Paluumatkalla poikettiin baarissa, jonka vessassa kävin vaihtamassa pois uikkarit.

Autolla liikkeelle. Oli haastava lähtö kun joku oli pysäköinyt autonsa ajoväylälle. Käytiin katsomassa hotelli, jota Jukka oli harkinnut seuraavaa matkaansa varten. Jatkettiin Adejen pikkukaupunkiin. Siellä syötiin, käveltiin ja käytiin kahvilla. Paluumatkalla oli ruuhkaa moottoritiellä. Auton palautus oli Los Cristianosin satamaan ja aikaa oli seuraavaan aamuun asti, mutta haluttiin palauttaa se jo näin edellisenä iltana. Taas sai hakea tarkkaa paikkaa. Citarin toimisto oli satamarakennuksessa, mutta kun pyörittiin siellä ja kysyin asiaa paikallisilta työmiehiltä, kuulin että auto palautetaan maksulliselle parkkipaikalle, jossa oli kyllä tietyillä paikoilla Citarin kyltit. Avaimet piti viedä sitten satamarakennukseen.

Otin vain yhden ison oluen alkuillasta. Huolehdin siitä että alkoholi paloi pois verestä, ennen kuin otin nukahtamislääkettä klo 23.

Tot: 0.058s; Tpl: 0.011s; cc: 5; qc: 28; dbt: 0.0373s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb