Keskiviikko - kaupunkipäivä

Europe » Spain » Canary Islands » Gran Canaria
January 17th 2024
Published: January 26th 2024

Heräsin klo 9. Syötiin aamupala rauhassa. Käveltiin Santa Catalinan puistoon bussiyhtiö Guaguan toimistoon. Ostin bonokortin: 10 eurolla piti saada 20 matkaa. Tosin lukijalaite velotti ensimmäisellä kerralla kahdesti 1,2 euron maksun (myöhemmin vain 44 senttiä). Nopeimmalla bussilla (12) vanhaankaupunkiin. Käytiin katedraalin katolla ihailemassa maisemia. Oli ennustettu sadetta, mutta sitä tuli vain muutama pisara.

Liisa oli saapunut lähettyville. Päädyttiin paikkaan joka oli turhan kallis ja jossa annokset olivat turhan pienet. Minä söin annoksen paikallisia kuoriperunoita (papas arrugadas). Käveltiin ensin Liisan majapaikkaan (huone isommassa asunnossa) ja sitten hienoon Santa Catalinan hotelliin. Naiset jäivät sinne oluelle, ja minä palasin bussilla yksin majapaikkaan. Kiertelin majapaikan ympäristössä, kävin esimerkiksi katsomassa mistä osoitteesta auto haettaisiin lauantaina ja päädyin syömään kiinalaisen buffeen, jossa valitsin paistettavaksi tuoreen kalan. Kävin oluella paikallisen nettitutun kanssa hänen kantapaikassaan (Coriassos-baari). Pirkko oli palannut kämpille. Käytiin edellisillan napostelupaikassa.

Tot: 0.238s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 48; dbt: 0.1137s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb