6 uger i Andalusien

December 5th 2014
Published: December 5th 2014

Morgen croissantMorgen croissantMorgen croissant

Torrox Pueblo
Strålende sol og morgenmaden blev forsødet med en croissant fra vores bager. Det er blevet til lidt for mange af dem i den forløbne uge, så det er nok godt at vi snart skal hjem til rugbrødsmadderne. Vi er ved at tømme ud i køleskabe m.m., og vores indkøb har været moderate i den sidste uge, så det skal nok komme til at passe. I alt fald er vi ved at tælle ned til afrejse i morgen, lidt vemodigt for solen og varmen har været pragtfuld og helt fantastisk. Det bliver nok svært at lande i Kastrup i morgen aften, puh ha vi skal have meget tøj på. Godt for noget er det, for lidt ekstra skal der skabes plads til i kufferterne.

Efter frokosten - tapas a la Birte - nød vi kaffen på torvet. Café con leche til Birte og Jens og en capuccino til mig. En lille farveltur i og de sidste billeder fra byen afsluttede eftermiddagen.

Slut herfra - en sidste hilsen til vore trofaste læsere fra Anne, Birte og Jens.

Calla AndazaliaCalla Andazalia

Vores hjem i 6 uger

Katten i nr. 58Katten i nr. 58
Katten i nr. 58

Torrox Pueblo

Tot: 0.274s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.0593s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb