6 uger i Andalusien

Published: November 28th 2014

Skilt i La VidaSkilt i La VidaSkilt i La Vida

Fuengirola
Tirsdag 26. november

Tidligt oppe for at køre Sille og Andreas til lufthavnen. Efter en hurtig aflæsning kørte vi videre til Fuengirola, hvor vi skulle mødes med Connie og morbror Kaj. Mødested: en dansk restaurant La Vida. Mens vi ventede smuttede Anne ind i Wellness Corner og hilste på fætter Flemming. Ventetiden benyttede vi også til at få en kop kaffe og kigge på omgivelserne. Der var et par pudsige skilte.

Det blev også til en æg/rejemad på rugbrød inden vi kørte ud til Flemmings hus, ca. 10 min. kørsel fra Feriapladsen. Kaj og Connie viste rundt i have og hus. Træer med kæmpe appelsiner og citroner. Også mangotræer men her var sæsonen slut. Fra terrassen kunne man skimte Mijas. Vi nød en kop kaffe inden vi ad A7 kørte tilbage til Torrox.

Onsdag 27. november

Dagen startede med et gevaldigt regnskyl som gik over i hagl. Igen fossede vandet igennem gaderne og regnen fortsatte desværre resten af dagen, så der kom igen gang i strikkepindene og kakaokrusene. Man kan konstatere, at regnen er lige så trist og grå som hjemme i DK.

Skilt i La VidaSkilt i La Vida
Skilt i La Vida

Fuengirola
VandafløbVandafløb
Vandafløb

Torrox Pueblo

Tot: 0.33s; Tpl: 0.011s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.111s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb