6 uger i Andalusien

Published: November 12th 2014

MøgvejrMøgvejrMøgvejr

Torrox Pueblo
11. og 12. november

Efter en dag i strålende solskin vågnede vi op til et kraftigt regnvejr. Birte havde en aftale med Ole Optik i Nerja, så iført regntøj og bevæbnet med paraplyer kæmpede vi os igennem vandmasserne til parkeringspladsen. Vandet løb som floder gennem byens gader men vi nåede da nogenlunde tørskindet frem.

Heldigvis holdt det op med at regne, så efter besøget hos Ole, gik vi en tur i byen. Vi måtte jo vise Tine den flotte udsigt fra Balcon de Europe. Udsigten var dog skæmmet af regntunge og lavthængende skyer. Undervejs blev der også tid til Churros med chokolade.

Hjemme i Torrox var der stadig lidt vådt og diset, så mens vi ventede på opklaring, kom der gang i strikkepindene. Babytøj og pudebetræk! Sent på eftermiddagen vovede vi pelsen og kørte til Torrox Costa for at motionere. Tine og Anne løb adskillige kilometer på strandpromenaden, ca. 45 min. Mens vi løb, var der den flotteste solnedgang.

I dag – 12. november – har vi igen gået turen til Torrox Costa. Tine havde ikke fået nok af løbeturen i går og ville have mere motion. Turen viste sig dog at være lige i overkanten for os alle. Men inden vi kom afsted skulle vi have udskiftet vores tomme gasflaske med en fuld. En ny oplevelse!

Køb af gasflaskeKøb af gasflaske
Køb af gasflaske

Torrox Pueblo

Tot: 0.344s; Tpl: 0.014s; cc: 8; qc: 50; dbt: 0.0422s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb