293.den - koper


Advertisement
Slovenia's flag
Europe » Slovenia » Istria » Koper
November 17th 2018
Published: November 18th 2018
Edit Blog Post

Vyvalovanie sa v posteli.

Nakup ranajok v mercatu. Som si dal opat krajany salam.

To zjedene pri zavretych vianocnych stankoch.

Vonku pekne, len keby nefukal studeny vietor.

Pobehane mini centrum, vratane noveho parku.

Pri trznici farmari predavali svoje dopestovane vyrobky, klobasy, maso a syry.

Na via del porto zas blsi trh. Rozne nepotrebne veci ako obrazy, svietniky, oblecenie, stare mince, bajonety…

Ono nazov ulice som dal po taliansky, je to kratsie a ono vsetko je tu dvojjazicne slovinsko/talianske, tak ako u nas na juhu slovensko/madarske len s tym rozdielom, ze tu ludia hovoria v obchodoch slovinsky a nie taliansky (mimo pozdravu cau).

Nuz nazad na ubytko, kde ruska furt v posteli.

Po oddychu vo fastfoode kupeny cheesburger a vybratie sa do Naravni rezervat Škocjanski zatok.

No az tam som sa nedostal, bo sa mi nechcelo slapat a skoncil som len pri Škocjanski zatok.

Ono je to jazero, kde ma byt kopa vtakov. Tych tu teraz moc nebolo.

Su tu vybudovane aj dve pozorovatelne. Proste drevenna stena s malymi otvormi na dalekohlad.

Som si tu trosku posedel v zavetri, slniecko pekne pieklo a fajn vyhlad na plytke jazere.

Na druhej strane vyhlad na nakupne stredisko.

Po oddychu opat ubytko a ruska furt v posteli.

Ono keby vonku nefukalo bolo by fajn.

Na vecer behnutie na titov trg kde mal zacat o 1900 dalsi koncert ale ani po 10min nic tak som sa na nich vyprdol a len ubytko.

Ono som pred tym este pobehal neake uzke ulicky, dal si pri titovom trgu mini pizzu.

Inak je tu nuda, toto mesto je max na pol dna. Ono keby bolo teplejsie vyzeralo by to tu inak a dalo by sa vonku relaxovat.

Ruska (nist moc) furt v posteli. Sa odtial nepohla zrejme od mojho prichodu.

Dnes sme na izbe len mi dvaja. Zacala tu telefonovat s drahym. Tak rusenie mojho osobneho priestoru 😊

Naklady :

Nakup : 5.21€ (karta)
Cheesburger : 3€
Mini pizza : 1€


Advertisement



Tot: 0.057s; Tpl: 0.009s; cc: 6; qc: 24; dbt: 0.0365s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb