Suhrn - Zhodnotenie, naklady, linky (np podyji)


Advertisement
Slovakia's flag
Europe » Slovakia » Trnava Region » Galanta
September 1st 2015
Published: September 5th 2015
Edit Blog Post

ZHODNOTENIE



Rodinny vylet dopadol dobre.

Nasi nevyhlasili celostatne patranie,uz vraj k tomu boli nastartovany,davali mi tusim este hodinu, ked som meskal hodinu a nedalo sa mi v lese dovolat vdaka mojmu debilnemu mobilu.

Pocasie nam vyslo na jednicku, jazykova bariera ziadna, tak pohodicka. Na prt boli len rozkopane cesty v dedinkach. Jedlo vynikajuce, pivo tiez. Hlavne breznak mi moc chutil i ked uz patri do skupiny heinekenu (t.j. zachvilu bude chutit jak stanka ale zatial ho vraj vyrabaju podla povodnej receptury a v povodnom pivovare)

Mikulov - velmi pekne mesto s fajn namestickom a zamkom. V buducnosti sa tu isto este zastavim.

Znojmo - mesto duchov. Ulice vyludnene ako cez den tak aj v noci. Najst neake jedlo takmer nemozne. (cas od soboty po 13/00 hod). Stare mesto inak velmi pekne. Podzemie uplna bomba, jednoznacne odporucam adrenalinovu trasu pred klasickou trasou, ked clovek este vyfasuje aj super sprievodcu neni o com. Top zazitok na nasom vylete.

Lukov - ospala diera ale fajn dedinka na relax. Moznost ist na blizku zrucaninu Novy Hradek (pozor na otvaracie hodiny), ktora stoji za navstevu. Tak ako v predoslom prispevku, ak clovek vyfasuje super sprievodcu uplna bomba.

Cizov - tu su akurat pozostatky zeleznej opony inak sa tu tocia vrany. Ale zrejme tiez fajn dedinka len na relax. Odporucam ist z tejto dedinky na vylet do rakuska, najlepsie na bicykli, super asfaltka s moznostou odbocenia na fajn vyhliadku na rakusku dedinku Hardegg.

Hardegg - hrad je famozny, turisticky chodnicek okolo dedinky je prijemnie spestrenie navstevy ale inak som tu nic zaujimave nevidel.

Vranov nad dyji - kedze uz nebola sezona priehrada sklamala, bola vypustena o cca 7m, skoro vsetky sluzby na plazi zrusene, voda nic moc. Pravidelna lodna doprava po priehrade zrusena taktiez, ostali len okruzne plavby (treba min.15 ludi). Jest odporucam ist do country saloonu, super jedlo. Zamok je z vonka pekny. Co ma nasralo bola kartelova dohoda(ok mozno neni dohoda ale isto to neni len tak) medzi bankou a restikami, davali nehorazny kurz euro vs koruna.

Turistika - cakal som toho viac ale dalo sa. Prva etapa bola slabsia, siroke lesne cesticky, slabe klesanie stupanie, mozno 3 dobre vyhlady, fajn prechadzka po viniciach, zrucanina Noveho Hradku. Druha etapa bola lepsia i ked zaciatok asfaltka az do rakuska, nazad som siel popri rieke dyje po tur.chodniku cez les, prekazky,skaly ,stupanie, vyhlady asi taktiez len neake 3-4 dobre. Sklamany som z cyklistov, ktory vobec neodzdravovali. Cestou som stretol dvoch hadov, jasterice a zabu, ktora mi skocila do lytka.

NAKLADY


(len zhruba,nemam zapisane suveniry a neake piva)



ubytovanie - 112 €
jedlo - 1172kc + 63,36 €
doprava - 36kc (mhd znojmo) + benzin ?
vstupy - 32,95 € (zrucanina,podzemie,lod)
ostatne - 25kc (wc,parkovne)
spolu = cca 253,97 € (bez benzinu ten mohol byt cca 70€)

LINKY



Country saloon vo vranove - super jedlo
penzion lukov - top ubytko na nasom vylete
podzemi v znojme
nakup vstupeniek do podzemia
zrucanina novy hradek
zamok mikulov
zamok vranov nad dyji
np thayatal - hardegg v rakusku
turisticke mapy v cesku odporucam stiahnut rovnaku aplikaciu do mobilu
lodna preprava po vranovskej priehrade a druha spolocnost
NP Podyji
turisti co opisali prechod np podyji , prvy , druhy , treti

Advertisement



7th September 2015

k tomu kurzu
teraz pozeram ze travelblog asi automaticky odstranuje odkazy, tak este raz k tomu nevyhodnemu kurzu si najdi clanok na idnes.cz cz slova "turista vybral v ceskem bankomatu kurz ho sokoval"
7th September 2015

uz som to cital,dik. nas ani nenapadlo dalej studovat obrazovku bankomatu ci tam je aj ina moznost.zbadali sme kurz a hned sme to stornovali. nabuduce budem mudrejsi :)

Tot: 0.646s; Tpl: 0.014s; cc: 12; qc: 50; dbt: 0.3665s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb