Predbezny plan - maroko


Advertisement
Slovakia's flag
Europe » Slovakia » Trnava Region » Galanta
October 5th 2015
Published: October 24th 2015
Edit Blog Post

Po vylete na Morave ma to lakalo na dalsi a zrejme aj posledny tohtorocny solotrip.

Objavili sa zaujimave letenky(objavuju sa dost casto) do kyrgystanu z viedne cez istanbul za cca 170€. Chvilu som uvazoval nad touto destinaciou ale po preskumany pocasia som to vzdal. Chcel som ist niekde do tepla a exotiky. Len tak zo srandy na azair zadavam destinaciu maroko. Z ba mi to vyhadzovalo ceny od 90 - 130€ na oktober, november bol dokonca od 80€, no vtedy uz tam neni take teplo ako v oktobri (oproti svk samozrejme tropy v tomto obdobi).

Opustak som chvalabohu z domu dostal a mohlo sa planovat.

Ostavalo uz len neako rozumne skombinovat lety. Dalo sa to spravit so zastavkou v bergame, girone,madride ale to by bola strata casu na ukor maroka. Nakoniec volim trasu bratislava-girona, cakacka cca 4 hod a pokracovanie do hlavneho mesta maroka rabatu. Nazad letim opat z rabatu cez madrid, kde prespim na letisku (prilet okolo polnoci) a rano (6/30) smer ba. Celkova cena s ryanairom robila 96€.

Vo fio banke (free ucet aj s mastercard zdarma,jeden vyber v mesiaci zadarmo) som si predcasom vybavil maestro kartu(poplatok za vydanie 3,5€,potom uz je gratis + jeden vyber v mesiaci z atm zadarmo). Cez urcite portaly sa da spravit zlava na jeden let 8€, t.j. pri mne to robilo zlavu cca 32€. Na akcnichletenkach je uvedeny kodovany postup.

Co ale cert nechcel,moja maestro karta ani za boha na roznych portaloch nefungovala,nepomohlo ani mazanie cookies,zmena prehliadaca, zmena IP adresy, proste nic. T.J. zbytocne som si tuto kartu vybavoval, hadam sa ale dakedy rozchodi (inde funguje normalne ale pri nakupe leteniek nejde).

Nastastie sa mi na fore akcnichleteniek podarilo najst cloveka, ktoremu karta funguje. Ten mi spravil zlacneny nakup. Za svoje sluzby vsak chcel az polovicu usetrenych penez. t.j. 16€. Na vyber som moc nemal tak som suhlasil, lepsia zlava 16€ ako nic. Nakoniec ma teda letenky vysli 80€ (keby mi sla maestro karta mohlo to byt este o 16€ menej).

Letenky su, nasledovala poistka. Klasicky koncim u union poistovne, kde si vyberam rocne poistenie komfort pre europu(plus okolite krajiny ) za cca 24€.

Ubytovanie budem riesit cez couchsurfing (zatial isty len rabat ale mam nahadzanych aj par dalsich miest uvidime co z toho bude) ,cez airbnb (2 ubytka) a ostatne na mieste.

K airbnb som sa dostal zasa vdaka fajn foru akcniletenky . Jeden prispievajuci tam nahadzal kody na 10€ zlavu na pobyt . Parada hned som si spravil 3 ucty a z dvoch uctov si zajednal ubytko za 10€ minus promokod = spim zdarma 😊 Chcel som si takto zajednat este dalsie ubytka (z jedneho uctu sa dal pouzit kod len raz) ale nechcel som byt vlci, bo v podmienkach maju dane jeden clovek jeden ucet.

Itinerar som mal zhruba spraveny este zpred roka. Ked som nakoniec uprednostil bielorusko , ktore bolo momentalne bezvizove.

Predbezny plan

rabat - len sa tulanie bez akehokolvek planu

casablanca - pokus navstivit futbal raja casablanca, co som videl na
">youtube tak neskutocna atmosfera

marakes - tulanie sa medinou

ouarzazade - filmove studia a trip k ait benhaddou

skoura - palmove oazy ale mozno sem ani nepojdem

tinghir - len prespatie a na dalsi den do todra gorge

todra gorge - turistika po horach

merzouga - pust, vylet na tave, mozno navstivim neturisticku dedinku khamlia (na diskuzii hedvabnejstezky to ospevuju)

fez - opat medina, kozusiny navstivit neplanujem

meknes - nic len bezduche tulanie sa ulickami

ako je vidiet berem to uvolnene bez neakeho planovania, proste dojdem a budem len tak chodit, sem tam kuknem do mapy ale nic presne naplanovane nemam co by som chcel vidiet (teda mimo prespania v pusti na tave)

naklady (cestovne poistenie neni zahrnute,kedze plati cely rok a budem ho vyuzivat aj do inych krajin)

letenka ryanair bez batoziny bratislava-girona-rabat-madrid-bratislava - 80€

Advertisement



26th October 2015

hlavne mesto
pozeram ze som riadny analfabet, nez som si precital tento zapis bol som v tom ze hlavnym mestom je Marakes inak tie zlavy na airbnb bola paradna akcia, snad to s nimi aj uspesne dopadlo ked este nevidim zvysne zapisy

Tot: 0.875s; Tpl: 0.011s; cc: 8; qc: 52; dbt: 0.5355s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb