OFF GUNUMUZ...


Advertisement
Slovakia's flag
Europe » Slovakia » Bratislava Region » Bratislava
June 15th 2014
Published: February 13th 2016
Edit Blog Post

Geo: 48.1484, 17.1073

GÜN 46 GÜNLERDEN PAZAR :

Şaka maka 46 gündür yollardayız..

Güzel ve insanın içini ısıtan güneşli bir güne uyandık ..

Bulunduğumuz kampın ağaç ve toprak örtüsü insanı keyiflendiriyor..

Her taraftan kuş cıvıltıları yükseliyor ..

Bu kamp, çok büyük olduğundan en yakın sakinler 50-60 metre uzaklıkta ..

Herkes tam bağımsız ve özgür bir yaşam sürdürüyor.

Ben ,bütün sabah, keyiflerimi yaptım .

Bugün OFF günümüz..

Bildiğiniz gibi arada kendimize tatil veriyoruz ve bir günü tabiat içinde dinlenerek geçirmeyi yeğliyoruz.

Çok yakında bir AVM ye uğrayıp eksikleri tamamladım .

Geçen gelişimde bu arazi boştu ..Şimdi kocaman bir alış veriş merkezi olmuş..

Pazar sabahı, millet yememiş içmemiş alışverişe gelmiş..

Bu sosyolojik bir olay ..

Bu havada yeşillere dalacak yerde,çoluk çocuk alış veriş mağazasına gidiyorsun ..

Devran değişiyor..

Öğlende, yeni satın aldığımız mamalarla, keyifli bir yemek oldu..Müziğim harika ..nasılsa yakında kimsecikler yok ..kafamıza göre dinliyoruz.

Keyfim yerinde, marketten aldığım Pilsner Urquelle 'ri göçürüyorum..

Yeşil üzerinde, harika bir piknik yapıyoruz ..

Huzur içinde patetik bir öğleden sonrası yaşadık..

Hatta bir ara biraz da uyukladım ..

Akşam üstü, göle gidip kayakçıları izledim .insan düşene niye güler bilemiyorum ama ben çok eğlendim..

Dönüşümde, Ayşeciğim harika bir sofra düzenledi..

Olağanüstü bir taam oldu..yine alkoller tükendi..

Yatmadan önce biraz maç seyredeyim dedim ..

İsviçre Ekvator arasındaki tatsız maça fazla dayanamadım ..

Her gün,günün karelerini toplayarak video haline getirdim ve kolaylık olsun diye You tube'a koydum ...ilgileniyorsanız aşağıdaki linki tıklamanız yeterli:

1-BRATISLAVA klipi




2- CAMP ZLATE PIESKY Videosu





GÜN KM: 15

KUMULATIF KM: 7501


ORT HIZ:

MAX HIZ:

SÜRÜŞ SAAT :

YOL HARCAMASI E:

YAKIT E/Lt :1,35


Additional photos below
Photos: 4, Displayed: 4


Advertisement



Tot: 0.402s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 40; dbt: 0.1404s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb