BRATISLAVA EGLENCELERI


Advertisement
Slovakia's flag
Europe » Slovakia » Bratislava Region » Bratislava
June 14th 2014
Published: February 13th 2016
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

PRAG-BRATISLAVA


Geo: 48.1484, 17.1073

GÜN 45 GÜNLERDEN CUMARTESİ:

Saati 07:00 ye kurdum .

Ayşe 08:00 de uyandı.

David geceden bizim Şahbaz'ın çıkması için yolu hazırlamış sağ olsun..

Kampı geride bırakarak, kendimizi Bratislava yoluna attık..

Yolda yakıt aldık ..Biraz daha yol katedip tekrar aldık.

Burada yakıt göreceli olarak daha ucuz ..

Yolda polis çevirdi .Bu ülkede gece gündüz farlarımızın açık olması gerekiyor ..

Bizim park lambalarımız açık olmasına rağmen, ve yanımızdan ışıkları hiç açık olmayan araçlar geçmesine rağmen, yabancı plakamız ilgi çektiği için piyango bize çıktı ..

Polisin bir tanesi, haksızlık yapıldığına inandığı için, benim itirazımdan sonra uzaklaştı..Ceza 200 Kr bir başka deyişle 8 Euro kadar..Daha fazla üstelesem

Maraza çıkacak ödedim geçtim..

Slovakya'ya girerken, taşıt pulumu aldım.

Bratislava yakınlarında, artık rahat ettiğimiz bir Ikea'ya daldık .

Hem yemeğimizi yedik hem de biraz alışveriş yaptık..Daha önce de kalmış olduğumuz kampımızı bulduk ve derhal yerimize yerleştik.

Ağaçların altında öyle güzel bir esinti var ki demen gitsin..

Kampımız,aynı adlı bir gölün kıyısında kurulmuş.Gölde su kayağı tesisleri kurmuşlar ..Aynısı bizim İzmit te var .Tele bağlı ipler sizi çekiyor ve su kayağı antrenmanını geliştiriyorsun..

Akşam üstü, gölgeler altında uyuyan Ayşe'yi ..uyandırdım .Giyinip kuşandık ..

Kampın önünde tramvay durağı var ..Binip doğru merkeze gittik .Eski gelişlerimizde bir durakta aktarma yapıyorduk ..Şimdi artık doğrudan şehre inebiliyorsunuz..

Merkezde ki park yerinde, festival gibi bir numara düzenleniyor ..

En dipte, dev bir sahnede, aslan gibi topluluklar müzik yapıyor…

Alanın her iki tarafında yiyecek içecek standları kurulmuş.

Ortadaki masalarda oturup yemek yemek ..Bir taraftan müzik dinlemek mümkün..Güzel bir numara olmuş..

Bizim derdimiz, eski şehrin meydanında sıcak çukulata içmek ..

Burada, çukulatası ile ünlü bir cafe var.

Artık parayı peşin alıyorlar …Olsun…Keyiflerimizi yaptıktan sonra, eski şehirde bir tur attık .Tüm heykellerle,Erdoğan'a göre ucubelerle fotoları tazeledik..

Ne kadar turistin, bu ucubelerle resim çektirmek için yarıştığını görse, aklı uçar..

Bir birahaneye oturup, biraz sokak seyredelim dedik .Bu birahanenin kapısına bir piyano koymuşlar.Müşterilerden, canı çeken ,piyanonun başına çökebiliyor ..Bizim kısmetimize yetenekli Amerikalı bir caz piyanisti çıktı..Alıp götürdü işi..

Gözlemlerimize göre, Bratislava halkı biraz soğumuş, eski şamata yok..Belki de meydan daki etkinlik şehrin müşterisini oraya çekmiş ..Bilemiyorum ..Aslında burası çok neşeli bir kenttir..

Sonunda, bizde meydandaki Panayıra döndük .Gözümüzün kabul ettiği, yemeklerden seçtik ..

Öyle diyorum, zira, satılan yemeklerin çoğu, karışık kuruşuk..Cesaret edemiyoruz..

Fakat bira sağlam ..Yemeğin yanında iyi gidiyor..

Sahneyi bir Macar Orkestrası teslim aldı..Artık çılgın kemanlar ortalığı uçuruyor..Çok keyifli bir akşam yemeği oldu.

Dönme zamanı gelince, gelirken indiğimiz durağa döndük.Bildiğimiz tramvaya bindik .Ben yolda huylanıp, bir yerde indim ve başka bir 4 nolu tramvay bekledik ..Bu da garaja gidiyormuş iyi mi ?

Bu blokta binmek istediğin toplu taşıma aracına kısmetine binersin..

Neyse garajda bir otobüs bizi alıp kampın önüne kadar götürdü..

Yatmadan önce Çin –Uruguay maçını seyrettim .

Çin 2-1 almaz mı ? ..Neler oluyor hayatta ?



Her gün,günün karelerini toplayarak video haline getirdim ve kolaylık olsun diye You tube'a koydum ...ilgileniyorsanız aşağıdaki linki tıklamanız yeterli:

BRATISLAVA KLİPİ:







BRATISLAVA VIDEOSU:






GÜN KM:354

KUMULATIF KM: 7486

ORT HIZ:80

MAX HIZ:135

SÜRÜŞ SAAT :4:25

YOL HARCAMASI E:10

YAKIT E/Lt :1,44


Additional photos below
Photos: 8, Displayed: 8


Advertisement



Tot: 0.116s; Tpl: 0.015s; cc: 7; qc: 26; dbt: 0.0689s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb