Rovensko - ďalšia česká dedinka

Europe » Romania » Banat
August 22nd 2013
Published: September 11th 2013

Ešte večer nás babička upozorňovala na zlého kohúta od vedľa, ktorý stále kikiríka. Bála sa, že nás bude budiť a ráno sme ju mohli počuť ako vždy keď kohút začal kikiríkať vybehla von a zahnala ho preč. Na raňajky nám pripravila najlepšie šišky na svete. Neskôr sme sa išli prejsť po dedine, občas sa pri niekom pristavili a porozprávali sa.

Pred obedom si nás vyzvidhol pán, ktorý žije v Rovensku a odviezol si nás k sebe domov. Priamo do Rovenska viedla 16 kilometrová cesta, žiaden asfalt, len utlačená hlina a k tomu kopa kameňov a výmolov.

Pán mal väčší biznis a tak nás neubytoval u seba doma, ale v malej chatke. Tešili sme sa na domáce ubytovanie ale zasa tu sme mali vlastnú kúpelňu s teplou vodou a z chatky úžasný výhraď do celého okolia. Zvyšok dňa sme sa len prechádzali po dedine, pozerali na zvieratká a hlavne na krásne okolie všade kam sme dovideli.

ŠumiceŠumice
Šumice

praktická studňa v kuchyni

Tot: 0.363s; Tpl: 0.012s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.0493s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb