POLSKA: POTRZEBNA POMOC!!!


Advertisement
Poland's flag
Europe » Poland » Masovia » Warsaw
September 7th 2010
Published: September 7th 2010
Edit Blog Post

Drodzy przyjaciele, znajomi i znajomi znajomych - rezerwujcie czas na NIEDZIELĘ 19.09! POTRZEBUJĘ WASZEJ POMOCY!


O co chodzi:
W zeszłym tygodniu miałam włamanie do domu. Straciłam 1700 euro (6800PLN). Kasa należała do moich współtowarzyszy podróży i była przeznaczona na afrykański etap naszej rowerowej eskapady. Muszę tą... kasę jak najszybciej odzyskać!!!! Wczoraj do kompletu, ukradli mi jeszcze mój rower,w centrum Warszawy w biały dzień! Po chwili załamki tą czarną serią, stwierdziłam, że jest siła! i że z Waszą pomocą nie poddam się tak łatwo!

Jak pomóc:
Przyjdźcie na zorganizowany przez nas koncert i postawcie mi przysłowiową kawę, czyli zapłaćcie 12,5 PLN za wjazd. Cały dochód przeznaczony jest na ratowanie naszej podróży do Afryki. Tym z Was,którzy postawią mi 2 kawy, wyślę pocztówkę z Czarnego Lądu:-)Potrzebuję 544 kawy:-) Roześlijcie tą info gdzie możecie, wrzućcie info o tej imprezie na swoją tablice na Facebooku, weźcie ze sobą znajomych!!!!:-))

Co będzie grane:
START: 18:00 (wiemy, wiemy, to niedziela, wszyscy idą wcześnie spać😉
Przyjaciele, ludzie wielkiego serca wyszli z pomocą! Zagrają dla Was muzycy zespołów RAGGAMOOVA (RASTAMANIEK), PRZEDWIETRZE (SŁOMA) oraz ORKIESTRY NA ZDROWIE (J. KLEYFF). Czeka Was energetyczna mieszanka afro-funk-reggae-dancehallu-etno i ska czyli tak zwana muzyka do ruchu i słuchu:-)
Bierzcie znajomych, dobre humory i przybywajcie!!!!!!!!!!!

Gdzie:
Klub Mandala. Samo centrum Warszawy - Emilii Plater 9/11
http://www.mandalaklub.com/Miejsce.aspx

Dla zdecydowanych i zorientowanych to wszystko. Do zobaczenia wkrótce:-)

Dla tych,którzy chcą się zapoznać z naszymi przygodami, zapraszam na mojego bloga:
www.mytb.org/adelka
oraz na stronę Rafała, mojego współtowarzysza podróży:
www.rafalkitowski.pl

Dla pozostałych pod spodem krótka notka historyczna:-):Jak większość z Was wie, od roku jestem w podróży rowerowej do Afryki.Za nami już Turcja,Syria, Liban oraz Cypr. Z powodów zdrowotnych musiałam niestety chwilowo przerwać tą wspaniałą podróż, a że nieszczęścia chodzą parami, w zeszłym tygodniu miałam włamanie do domu. Poza dwoma kamerami i aparatem fotograficznym, ukradziono mi 1700Euro należące do moich współtowarzyszy podróży. Chłopcy ciężko pracowali na Cyprze aby zarobić na afrykański etap naszej wyprawy.Powierzyli mi swoje oszczędności abym wymieniła je na złotówki i wpłaciła im na konto. Niestety złodziej był szybszy 😞((Straty poza sprzętem wynoszą prawie 7 tys. zł ! Złodziej okradł nas nie tyle z pieniędzy, co z marzeń! Jeżeli nie zdobędę pieniędzy w Polsce, będę musiała ruszyć na saksy by oddać chłopakom zrabowaną kasę. Jeżeli tak się stanie, cała wyprawa przesunie się o kolejny rok- grudzień jest bowiem jedynym momentem kiedy możemy w sprzyjających warunkach pogodowych wjechać do Sudanu. Pomóżcie nam spełnić nasze marzenia i wesprzyjcie nas w walce z przeciwnościami losu!!!

Dla tych, którzy nie mogą przyjść a chcą nas wesprzeć, podaję nr.mojego konta:
69 1160 2202 0000 0000 4094 8888
Bank Millenium
Adela Tarkowska
Saska 50/3
03-914 Warszawa
Dopisek: Postaw mi kawę!
Jeżeli ktoś stawia 2 kawy, niech napisze też swój adres pocztowy!

PRZELEWY Z ZAGRANICY:
-Przed nr konta należny wpisać PL
-SWIFT: BIGBPLPW (Jeżeli system transakcyjny wymaga wpisania 11 znaków należy pozostałe pola uzupełnić znakiem "X")

Z góry wszystkim Wam gorąco dziękuje!!!!
Adela Tarkowska


Additional photos below
Photos: 67, Displayed: 24


Advertisement



9th September 2010
14.06 W drodze do JOUNIEH

!
oglądam dokładnie. wszystkie fotki. umieram z zachwytu, podziwu oraz zazdrości:} pozdrawiam! A.

Tot: 0.155s; Tpl: 0.014s; cc: 6; qc: 46; dbt: 0.106s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb