Keep Walking


Advertisement
Poland's flag
Europe » Poland » Masovia » Warsaw
January 28th 2008
Published: January 28th 2008
Edit Blog Post

Vorige vorige vrijdag, evenzo twee weken geleden, werd er een feest georganiseerd door Red Label van Johnnie Walker. Julia, een van Jule's flatgenoten werkt er op het bureau voor public relations en had heel wat in die pap te brokken, met een stel vip tickets voor leuke mensen die ze kent als extraatje. Hups! Mijn klak-klak schoenen alweer aangetrokken en een zwarte broek en dito hemd en je kan wel zeggen dat ik klaar was voor een fancy night.

Aan de inkom liet de meest brede portier ooit ons vriendelijk binnen en vervolgens gaf het meest dunne meisje ooit ons een entreebandje en twee van die witte rekbare armbandjes die we konden inruilen tegen eenderwat. Met mijn zwart hemd en zwarte broek en klak-klak schoenen vond ik het gepast om een wiskey on the rocks te vragen, terwijl de meisjes zich vergrepen aan de op wiskey gebaseerde cocktails.

Er was een Spaanse DJ die naar het schijnt behoorlijk bekend is - geen idee, geef mij een beat en ik dans erop.

Oei. En toen ik het hapjesbuffet ontdekt had (bladerdeeghapjes met onder andere zalm, oh God!) was ik daar niet meer weg te krijgen, dus stond ik daar tussen de dikke meneren die dat buffet evenzeer apprecieerden lange tijd chique te zijn. Met mijn wiskey. Ha!

Advertisement



28th January 2008

keigoeie foto menne maan

Tot: 0.123s; Tpl: 0.011s; cc: 11; qc: 58; dbt: 0.0798s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb