Reisefeber


Advertisement
Norway's flag
Europe » Norway
June 26th 2010
Published: June 22nd 2017
Edit Blog Post

Geo: 59.7474, 10.3958

I dag 22.06 er det 4 dager igjen til vi reiser på vår drømmereise til Sør Amerika. Sommerfuglene i magen begynner å flakse rundt kjenner jeg. Det blir min første reise som er sååå langt unna.

Tiden nå frem til avreise har gått så altfor fort og jeg sitter nå å tenker over ALT jeg har å gjøre før vi reiser. Pakke, vaske, rydde, bake knekkebrød (jeg har cøliaki, så jeg må ha med egen bakst), ordne med ditt og ordne med datt + at jeg har 1000 ting å gjøre på jobb innen fredag. Jeg må skrive en liste over hva jeg skal pakke, ha med meg - og en liste over hva jeg har å gjøre... Hjeeeelp ! men - det skal nok gå bra, jeg er en ganske god organisator, må bare holde hode litt kaldt.

hilsen Camilla 😊

Ja ! i morgen er det dagen for avreise ! Tenker oppi hode mitt på hva jeg MÅ huske å ta med meg og hva jeg ikke må glemme !!! Skulle ønske at noen kom og gjorde den jobben for meg, men det er det jo ikke, så her må jeg greie alt selv. Men, jeg har jo vært på tur før, så skal nok greie meg denne gangen også. Trøsten er at alt kan kjøpes. Blir veldig rart å være borte fra alt og alle jeg er glad i i 4 uker. Det har jeg aldri vært før. Kommer nok til å kjenne litt på hjemlengselen på slutten av turen. Håper at alle dere som følger oss er flinke til å skrive kommentarer og sende hilsener. Det kommer vi til å sette utrolig pris på. hilsen CST


Advertisement



26th June 2010

?nsker dere en kjempefin ferietur.S? spennende . Gleder meg til h?re om opplevelsene underveis :) Tace care!!
27th June 2010

God tur ?nsker vi dere begge.
27th June 2010

Hei hei, saa kul blogg du har, jeg er kommet frem til roskilde naa. her er det d?ds varmt og jeg bare jobber med og faa i meg nokk vann. haaper dere har en kjempe tur. lykke til:-DJonas
28th June 2010

Ha en fantastisk tur med masse opplevelse og alt som er godt. Gleder meg til ? lese om det dere opplever underveis. <3
29th June 2010

Dette er helt konge. er ikke lite misunnelig.Kos dere mye
29th June 2010

Hei vennen!S? g?y ? f?lge med p? dere! Er s? glad dere f?r en spennende opplevelse... Nyt ferien og ha det g?y. Klem fra meg.
30th June 2010

Hei, s? spennende at deres reise har begynt. Fortsatt god tur og v?r forsiktige! God klem fra W&B <3
1st July 2010

kos dere!!S? fantastisk!!H?per at v?r gudene er med dere, og at dere f?r nyte dagene...

Tot: 0.131s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 44; dbt: 0.0432s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb