Reisefeber? Tja, litt kanskje?!


Advertisement
Norway's flag
Europe » Norway » Western Norway » Bryne
January 31st 2006
Published: January 31st 2006
Edit Blog Post

Ok, nå er det bare et par timer igjen til avreise.
Har ikke pakket, mangler en del essensielle ting som må kjøpes i morgen, har ikke vært i banken og vekslet penger, har ei heller lært meg koden til visa kortet utenatt. Utenom det er jeg mer eller mindre reiseklar!
Til alle dere jeg ikke fikk tatt avskjed med før avreise; beklager dette, datoen kom fortere enn forventet (ikke at det er noen god unnskyldning). Frykt ikke dere er like elsket av den store globetrotteren!

Hold meg oppdatert!

Susanne

Advertisement



1st February 2006

Javel, skal me reisa no då?
2nd February 2006

En hilsen på reisen.
Hei på deg Sussi. Tenk at nå er du på tur. Hørte melding fra mamma at nå var du på vei over Frankrike. Skal prøve å sende noen ord i ny og ne. Du må hilsa mye til Anja frå Fiskå... Her hos oss er det sol, frost, litt tåke og veldig glatt. Må tor eg misunner deg litt som skal ned i varmen. Men stå på jenta mi. Kos deg. Husk at dette nok e "once on a life tim"(vet ikkje om det blei heilt korrekt, men..) Stoooooor klem til begge to fra Tante Anita
7th February 2006

kvifor
Kvifor reiste dykk utan å ta meg med, kvifor. Pigade. Dette va bra, dette sko han Fosse ha lest...

Tot: 0.072s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 49; dbt: 0.0477s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb