Afscheid


Advertisement
Netherlands' flag
Europe » Netherlands » South Holland » The Hague
January 16th 2006
Published: January 24th 2006
Edit Blog Post

Hallo allemaal!!
Hier mijn laatste blog uit Nederland voorlopig. Ik wilde even de foto's plaatsen van de afscheidsdiners. Donderdag Sil en Kiwi voor het laatst gezien. Vrijdag met my girls Warnika aka Tarinka, Emsiepemsie, Kwanniepannie hunny bunny, Maadke en Sarah.
Zaterdag was ik met familie. Die trouwens allemaal wel zo een beetje meegaan me afzetten op schiphol.
En natuurlijk gister met Culture Clash. I love you guys!!!
Voor degenen die ik niet meer heb gezien...zie jullie allemaal zeker als ik helemaal zwart terug ben uit Recife.
Ik vertrek vannacht om half 4 naar schiphol, en dan 7 uur off to Portugal. Misschien dat ik in Portugal nog een entry kan schrijven...heb toch 6-7 uur daar. pfff
Doeidoeiiiiii


Additional photos below
Photos: 8, Displayed: 8


Advertisement



Tot: 0.054s; Tpl: 0.011s; cc: 12; qc: 29; dbt: 0.0258s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb