Amsterdam-Casablanca-Ouagadougou

Europe » Netherlands » North Holland » Amsterdam
November 1st 2006
Published: November 1st 2006

Beste allemaal,

Nu is het echt bijna zover. De puntjes zijn op de i gezet, de laatste spulletjes gehaald, de dozen met veldwerkspullen ingepakt, het onderzoeksvoorstel ingeleverd.
En over 24 uur zitten we op de luchthaven van Casablanca te wachten totdat er een geschoolde piloot is gevonden die ons naar Ouagadougou wil brengen (misschien is daar een brommercertificaat ook genoeg...). Nou ja ondertussen dus tijd genoeg voor een lekker broodje shoarma of wellichte een bordje couscous.
's Nachts komen we aan in Ouaga zoals de hoofdstad liefkozend wordt genoemd en de temperatuur zal na vandaag en gisteren in Nederland toch wel weer aangenaam zijn, graadje of 20 's nachts en een graadje of 35-40 overdag.
Als ze daar ook internet hebben uitgevonden ga ik proberen om regelmatig verslag te doen van het avontuur, en fotootjes te laten zien. Dat zal dan waarschijnlijk vooral in het weekend zijn als we in Ouaga zitten. Doordeweeks zitten we in een klein dorpie op een uurtje rijden, daar hebben ze waarschijnlijk geen moderne voorzieningen (zoals water, eten, wc enzo)...

Iedereen het beste en tot mails

Groeten,
Bart

veel fun
nou ouwe was ff gezellie in die pub, en hoop dat je t naar je zin hebt, zal je weblog in de zwarte gaten houwe :P bon chance!! salut, mon ami !

Burka....
Veel plezier man!!!!!

Succes
Hey Bartje, Veel succes en plezier in het verre Afrika. Geniet ervan en tot bij de tenniscompetitie! P.s vergeet niet om je eind van deze maand op te geven.

Kaart van Burkina faso
[url]http://www.africa-expedition.com/images/ct/burkina_rel96.jpg
9th November 2006

you have seen something yet1
bart, Een eerdere poging ff te reageren, op je vorige bericht, mislukte op 1 of andere manier. T en ik vinden het erg leuk om zo mee te kunnen leven met je dagelijkse wel en wee. |Je hebt el het nodige meegemaakt en gezien. ook A en H hebben dit adres en zullen ook al wel gekeken hebben. we blijven kijken en zijn benieuwd naar de volgende belevenissen en foto's. groet J en T

Tot: 0.118s; Tpl: 0.009s; cc: 13; qc: 61; dbt: 0.0573s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb