Over een maand gaat het gebeuren


Advertisement
Netherlands' flag
Europe » Netherlands » North Holland » Amsterdam
October 4th 2006
Published: October 4th 2006
Edit Blog Post

Over een maand zal ik zijn aangekomen in Ouagadougou, de hoofdstad van Burkina Faso. Hier ga ik samen met Joost het onderzoek voor de Master Thesis verichten. We zullen tot begin januari in dit land verblijven. Naast tijd voor onderzoek zal er ook tijd zijn om het land te gaan verkennen.

10 Januari zal Joost weer terug naar Nederland vliegen, maar ik blijf! Van Burkina Faso zal ik samen met Noord-Ierse vriend Stuart en wieweet nog meer nog 3 weken reizen door buurland Mali en Senegal.
De laatste dag van januari vlieg ik vanuit Dakar terug naar Nederland, hopelijk zonder nare ziektes...

Vandaag de eerste inentingen gehad: Hepatitis A+B, DTP en gele koorts. Binnenkort volgt in ieder geval nog een vervolgvaccinatie voor Hepatitis en misschien nog een buiktyfus. Voor malaria bestaat geen vaccinatie, hier moet ik pillen voor slikken. Ik heb gekozen voor de wekelijkse (sterkere dosis) pillen in plaats van de dagelijkse pillen.

Binnenkort voor de nodige visa naar Brussel, maar belangrijker eerst moet mijn onderzoeksvoorstel nog vorm krijgen. De ideeen zijn er al, maar met de uitwerking verloopt het nog wat stroefjes.

Via deze blog probeer ik jullie (als iemand het leest) op de hoogte te houden doormiddel van verhalen en foto's.

Groeten,
Bart




Advertisement



Tot: 0.077s; Tpl: 0.012s; cc: 8; qc: 54; dbt: 0.0534s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb