En weer terug


Advertisement
Netherlands' flag
Europe » Netherlands » North Holland » Amsterdam
July 1st 2004
Published: July 1st 2004
Edit Blog Post

Wil ik als allerlaatste natuurlijk nog even Ludmilla bedanken voor een ZEER geslaagde, gezellige, en vooral bijzondere vakantie!!!! Het was echt TOP en had niet beter gekund!!!

Nu even een paar uurtjes bijslapen! Misschien dat ik daarna nog even wat foto'tjes van de laatste dag toevoeg. Even checken, want weet niet zeker of er iets van de moeite waard bij zit!!!

Salut mon amis,



Ramon en Lud natuurlijk



Additional photos below
Photos: 16, Displayed: 16


Advertisement



28th December 2006

oude colega
Even surfen op het net en je komt oude bekenden tegen. he lud. je bent helemaal niet veranderd. Even checken of je mij nog weet. Transnet denk ik? Of hebben wij ergens anders samen op kantoor gezeten? Ik hoor nog wel van je....... je kan mij mailen naar nisi555@hotmail.com. Trouwens je vakantie zag er goed uit. Take care

Tot: 0.358s; Tpl: 0.012s; cc: 18; qc: 50; dbt: 0.1483s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb