Thailand here we come!!!


Advertisement
Netherlands' flag
Europe » Netherlands » North Holland » Amsterdam
March 31st 2005
Published: March 31st 2005
Edit Blog Post

Thailand styleThailand styleThailand style

We zijn al een beetje in de stemming...
Hallo allemaal!


Op 12 april gaan Jacinta en ik voor 16 dagen richting Thailand!!! We gaan daar een rondreis doen georganiseerd door Fox reizen.

Klik hier voor een overzicht van dag tot dag.

We hebben erg ongelooflijk veel zin in!

Hopen dat we regelmatig internetcafe's tegenkomen om deze site te updaten met verhalen en foto's.

Ik moet zeggen dat ik mij metname zorgen maak over de olifanten tocht :-) .....

Groetjes,



Ramon & Jacinta


Additional photos below
Photos: 2, Displayed: 2


Advertisement



31st March 2005

Foto, olifanten enzo
Whoehahahaha, briljant die gephotoshopte foto :) En maak je maar geen zorgen om die olifanten Ramon, die zijn goed afgericht! Ik zou als ik jou was echter wel oppassen voor wilde Thaise eenden, die schijnen nogal agressief te zijn ;) Verder wens ik jullie natuurlijk een prettige vlucht met China Airlines :P en een geweldige vakantie!!! - Stephan
31st March 2005

yooo
hallo daar ik wens jullie alvast heel veel plezier in thailand wou dat ik meekon (lol) ik kijk uit naar jullie avonturen en belevenissen en maak je niet zo een zorgen ramon is toch helemaal te gek een olifanten toch zal waarschijnlijk ook door de jungle gaan een stuk mijn ouders hebben het ook gedaan en het was fantastisch laterrrrrrrrrrrrrrr en alvast goede reis Cor - Cor
1st April 2005

Ik heb het onder controle. Leuke foto's ik dacht dat eerst hebben ze van een andere foto met hun gezichten. Wouter zei dat is de kimono van Jacinta. Veel plezier vooral met die olifanten. - Annie
4th April 2005

Kaas
Hey Ramon en Jacinta, Erg gave foto. Ik ga deze weblog zeker lezen. Jullie doen het trouwens helemaal in stijl. In het land van de olifant moét je ook wel op een olifant gaan rijden. Ramon, weet je al wat "zonder kaas" in het Thai is? Groeten, Wouter. - Wouter

Tot: 0.049s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0206s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb