dag 1: vertrek / verkenning

Malta's flag
Europe » Malta » Malta » Qawra
April 12th 2011
Published: April 12th 2011

vanmorgen zijn we vertrokken om kwart voor 7 in het grauwgrijze Belgiƫ.

op de luchthaven in Eindhoven, moesten we ons eerst half uitkleden voor we aan boord gingen van deze vliegende kist.
voor mij (Rick) en broertje Robin was het een nieuwe ervaring. we hadden namelijk nog nooit gevlogen. cool!

na een vliegtuigreis van een kleine 3 uur, landden we in het zonnige Malta!

daar wachtte ons ook weer een aangename verrassing, want net zoals in de films stond er een bebaarde kerel inclusief bril aan de kant met een bordje 'De Vree' op. wij wisten van niks! blijkbaar had de mama een taxi geregeld naar het hotel. even iets drinken in de bar en we mochten op de kamer. grote kamers!

na een uurtje dutten, zijn we de omgeving wat gaan verkennen.
Zee en rotsen, maar geen strand 😞

dan was het tijd om te gaan eten.
hier genoten we dan van een rijkelijk buffet met zijn zessen.

nu nog het traditionele kaarten en vervolgens onder de wol.
en voor mij nog een beetje schoolwerk :p

morgen zijn we er weer, met een nieuw verslag!

15th April 2011

eureka!wy hebben de blauw lyntjes gevonden op den tweede mail!

Tot: 0.162s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 50; dbt: 0.04s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb