dag 2: a windy day!

Malta's flag
Europe » Malta » Malta » Mdina
April 13th 2011
Published: April 13th 2011

en het lag niet aan het eten! =D

onze dag begon uiteraard met wakker worden!
ik (Rick) en Robin hebben geweldig geslapen!
zachte bedden enzo.
voor mama en papa was dit blijkbaar anders! maar daar trekken we ons nu eens niks van aan! wij kregen al de kleinste kamer en daar betalen ze nu de prijs voor! =)

na een uitgebreid ontbijt en natuurlijk onze tanden gepoetst te hebben (want wij zijn propere mensen!) vertrokken we richting bushalte.
het is altijd een verrassing wanneer de bus gaat komen, want er zijn geen busuren!
gelukkig duurde het vandaag nooit langer dan een kwartier.

zo vertrokken we richting Mdina, om daar weer over te stappen op een bus naar de 'Dingli kliffs' (waar geen foto's van zijn, want we kunnen enkel foto's uploaden van de kleine kodak!).
dit was een mooi uitzicht, maar de rit erheen was nog spannender! (zie filmpje als het lukt)
met een bus die eigenlijk al in 1970 kapot hoorde te zijn, reden we naar onze bestemming.

vervolgens met de bus terug richting Mdina om daar het stadje te gaan bewonderen.
religie, tot in het overdrevene! man! kben Jezus al beu en moet er nog 2 lesjes over gaan maken! zelfs de toneeltjes gingen daar allemaal over Jezus!
daar hebben we ons buikje volgegeten.
ook wel grappig was, dat we mensen vanuit Zandvliet tegenkwamen! 1 van de kinderen herkende mijn vader van een ruiltocht met de Chiro!

vervolgens namen we terug de bus naar Mosta.
daar stond een kerk die gebouwd was met als voorbeeld het Pantheon in Rome.

vervolgens terug richting hotel via een wandeling op den boulevard.

morgen zijn we er weer, met meer euh verslag! :p

Warme groetjes uit Malta!

uitpakken! uitpakken!
uitpakken!

tegen ne valse, da kan em!

Tot: 0.055s; Tpl: 0.011s; cc: 10; qc: 31; dbt: 0.0279s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb