dag 3: golden bay and mellieha

Malta's flag
Europe » Malta » Malta » Mellieha
April 14th 2011
Published: April 14th 2011

vandaag trokken we eens naar de golden bay!

toen we daar met de bus van in Harry Potter 3 (er ontbrak enkel nog een afgesneden indianenhoofd dat vervelend praat) aankwamen, waren we eerst aangenaam verrast!

een zandstrand! joepie!!
overtrokken en enkele druppels regen! verdoeme!!

robin greep dus naast zijn paraglide-avontuur. jammer!

maar omdat wij ons niet laten tegenhouden door een beetje minder weer, zijn Robin en papa gaan wandelen langs de kust en ik, samen met den overschot van de oudjes, ben een lekkere chocomelk gaan drinken aan een terrasje op nog geen 15m van de zee vandaan!

de golden bay gezien, op de bus naar Mellieha! tot verbazing bij het opstappen zat er geen afgesneden indianenhoofd dat 'it's gonna be a bumpy ride!' zegt, maar wel een vogeltje in een kooitje dat vrolijk meefloot op het deuntje 'wonderwall'.

aangekomen in Mellieha krijsten onze hongerige magen voor eten!
wij dus de eerste de beste eetkeet binnen!
was dat toch wel een mexicaans restaurant zeker! met drie kindermenu's (besteld door den bompa, bomma en de mama) enchillada's en ne blue moon cocktail voor robin, iets met rijst voor de pa en nen king burger voor mij, aten we onze buikjes rond.
ik waande me net in een amerikaans wegrestaurant, waar je zo nen gigantischen hamburger krijgt!

we (ik en robin) vervolgden onze rit door de bus terug te nemen naar het hotel voor een zwempje, terwijl de oudjes nog een marktje gingen doen.

nog wat indutten voor het eten en dan na het eten, het traditionele kaarten en travelblog uiteraard!

tot morgen!!

Tot: 0.315s; Tpl: 0.017s; cc: 7; qc: 55; dbt: 0.1586s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb