LA PİNETA'YA DÖNÜŞ


Advertisement
Italy's flag
Europe » Italy » Tuscany » Viareggio
May 14th 2010
Published: June 23rd 2017
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

LUCCA-VIAREGGIO


Geo: 43.8745, 10.2569

GÜN 16 Hala günlerden Cuma
Lucca'dan çıkınca, artık Nermin (GPS) falan dinlemiyoruz.
Karizması bu denli çizilen bir GPS görülmemiştir yani...
Dönerken Viareggio 'ya sahilden girdik.
Muazzam bir Riviyerası var ....her taraf pahalı görünümlü otellerle dolu .
Buraya boşuna İtalyanın Monte Carlo'su demiyorlar.
Çok uzun ve bakımlı bir sahil yolu var.
Hayran kaldık doğrusu...Galiba bu kadarını beklemiyorduk...
Kampımız La Pineta ya döndük.
Bir de ne görelim ???
Bizim yerimize ,çöp torbamız ve çamaşır ipimiz bağlı olmasına, hatta ve hatta , ip üzerinde kurumaya bıraktığımız havlu olmasına rağmen ,3 kişilik bir İsviçre ailesi bir başka deyişle tam olarak :3 İsviçre dallaması yerimize konmuş.
Nasıl tepem attı anlatamam.
Koskoca kampta her taraf boş ,başka yer bulamayıp bu kadar dolu olduğuna dair simge olmasına rağmen ,sen gel buraya kon.
Ayşe habire beni teskin etmeğe başladı.
Ben de tam burunlarının dibine park edip, masamı iskemlemi açtım bir şişe de şarap açarak demlenmeye başladım.
Onlar da buna bir mana veremediler. hafiften müziği inadına kökleyerek adeta aranıyorum ...
Ayşe ısrarla beni teskin ediyor ..heriflere dalmıyacağıma dair söz veriyorum..
Yani bu kadar yer varken, tam burunlarının dibine niye tezgah açtığımızı anlayamadılar.

Fakat kesinlikle tedirgin oldular ve yattılar.
Ben biraz daha oturup biraz daha gürültü yapmağa devam ettim.
Sonra biz de yattık.
Bunun hesabı elbet sorulacaktır...


Bugün yapılan km 69



Additional photos below
Photos: 3, Displayed: 3


Advertisement



Tot: 0.087s; Tpl: 0.01s; cc: 13; qc: 28; dbt: 0.0407s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb