NEFESLENIYORUZ


Advertisement
Italy's flag
Europe » Italy » Sicily » Cefalù
July 17th 2012
Published: June 22nd 2017
Edit Blog Post

Geo: 38.0395, 14.0219

GUN 41 GUNLERDEN SALI:
Açmak ile açmamak arasında bocalayan yarı bulutlu bir havaya uyandık.
Şaka maka dün bayağı yorulmuşuz.
Biraz dinlenelim dedik ..
Güzel bir kahvaltı çektik..
Havuz başı yine boş ..bütün afra tafta hafta sonunda yaşanıyormuş..
Öğlene doğru, internetten bundan sonraki etapta nerede kalacağımızı ayarlamaya gayret ettim.
Öğlende, İtalyan Moretti biralarının süslediği güzel bir yemek yedik..
Bu kadar biradan sonra tatlı tatlı bastıran uykuyla mücadeleyi bırakıp ,uykunun kollarına atıldım..
Harika bir uyku çekmişim..... sersemliği atalım diye havuza müracaat ettim.
Serin su beni toparladı.
Hava da artık biraz serinledi…
Akşam üzeri, mükemmel bir güneş batışına karşı "Yeni rakı" devreye girdi..
Tek başına gitmediği için yanında, Türk Sanat Müziği de devreye girdi.
Soğuk su takviyesi ile nasıl gidiyor anlatamam.
Sicilya kamplarında, genellikle, nevalenizi ve suyunuzu soğutabileceğiniz bir bozdolabı veya dondurucu sağlıyorlar ..
Güneşin indiğine iyice emin olduktan sonra, tekrar yolun karşısındaki lokantaya gitmeye karar verdik..
Ayşecik Frutti di Mare Taglietti, bendeniz Cozze yemeğe karar verdim .
Burada Midye ye Cozze diyorlarmış onu da belledim..
Yemekten sonra keyfimiz yerine geldi..
Hava mis gibi..... deniz kokusuna, zakkumun baygın kokuları karışıyor ..
Hadi biraz daha içelim dedik..
Rakı ve sanat müziğine
devam …
Yarın yolumuz var .....insanın yatacağı gelmiyor ama tadında bırakalım dedik…



Additional photos below
Photos: 3, Displayed: 3


Advertisement



Tot: 0.077s; Tpl: 0.008s; cc: 14; qc: 28; dbt: 0.0412s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb