Last day in Rome

Europe » Italy » Lazio » Rome
July 27th 2008
Published: July 31st 2008

Et vindue til...Et vindue til...Et vindue til...

Roms blå himmel

Markedsdag og videre rejse

Finkerne pakkede sig selv og deres backpacks sammen, fik dem opbevaret på vores hostel og drog så afsted for at finde Porta Portese - Eftersigende det største marked i Rom. Vores kort dækkede næsten turen derud. Men også kun næsten. Derfor kom vi lidt på afveje, men fik så atter set en ny del af Rom. Endelig fandt vi markedet, og det var mildt sagt skuffende. Meget loppemarked og meget lidt originalt. Vi vendte derfor tilbage til hostel'et, om ikke andet havde vi fået en dejlig og varm morgengåtur ud af det. "Hjemme" spiste vi vores meget originale rugbrøds/oste/prosciutto crudo/rucola mad, og herefter tog vi til Termini. Nu igen med store rygsække på skuldrene.
Next stop: Orbetello/Monte Argentario, hvor Helle vil hente os...

Porta PortesePorta Portese

Ci vediamo!!!

1st August 2008

fede billeder
Hej Finker Fede billeder. Glæder mig til at høre røvergistorier fra europa. Pas godt på jer selv de sidste dage. KH J

Tot: 0.131s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 45; dbt: 0.0509s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb