Varme & Vatikan

Europe » Italy » Lazio » Rome
July 26th 2008
Published: July 26th 2008

Hed tur og kolde is

Finkerne stod tidligt op og begav sig mod Vatikan staten. Ligesom mange andre turister...
Vi fik set Piazza St. Pietro og Peterskirken. Imponerende syn - og meget svaert at forevige.
Herefter tullede vi rundt omkring, fandt lidt smaa shops og en lille panini blev frokost ved Piazza Del Popolo. Saa besteg vi trapperne til Pincio - foelte naesten vi var paa Norgesferie. Heroppefra var der flot udsigt over Rom.
Vi chillede lidt i parken bag Pincio, hvorpaa vi satte naesen op efter IS! Og den var god.
Endelig gik vi til Campo Dei Fiori, hvor efter sigende skulle vaere et vildt natteliv. Vi var dog for traette til drinks, saa fandt en metro ved Barberini og smuttede hjem.
Soendag staar den paa marked og saa: Next stop - Helle & Lars i Porto San Stefano

LoeveLoeve
Loeve

Paa gulvet ved indgangen til Peterskirken
ViewView

Campo dei Fiori
Kaffe-KatKaffe-Kat
Kaffe-Kat

Ved Campo Dei Fiori
Lou tanker opLou tanker op
Lou tanker op

Til hjemturen

28th July 2008

Norgesferie!?
Haha...norgesferie....jeg ser ikke sammenhængen mellem Vatikanstaten og Norge...? ;o) Ha en fortsatt super rejse!! Der er bare slet ikke noget der sker her hjemme i KBH, så I skal ikke længes hjem! KNUS til jer begge to
28th July 2008

Hvor ser det bare skøøøønt ud :)
Hey Finks.. Jeg kan ikke gøre det kort, and you know it, Kat det er alt for længe siden, vi har snakket. Forleden ville jeg ind og læse jeres blog, men da jeg havde åbnet min mail for at finde linket, havde jeg i mellemtiden glemt formålet, godt så. Men nu har jeg så til gengæld læst den fra ende til anden. Jeg ville lyve, hvis jeg sagde, at jeg ikke var misundelig. Det ser virkelig skønt ud, og jeg vil give jer helt ret i, at Rom er en af de mest fantastiske byer. Derudover har I også talt godt for Amsterdam. Det kunne være, man skulle overveje den by... =) Idag har jeg netop investeret i en rygsæk, så jeg er klar til, at Sine og jeg drager på eventyr 5. august. Jeg glæder mig helt afsindigt. På onsdag kommer Loui og Malle herhjem og griller - vi mangler bare vores Kat =( Glæder mig til at se endnu flere billeder og læse sjove historier =) God vind!

Tot: 0.117s; Tpl: 0.011s; cc: 5; qc: 43; dbt: 0.0469s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb