1.den - presun do Budapesti


Advertisement
Hungary's flag
Europe » Hungary » Central Hungary » Budapest
January 29th 2018
Published: February 9th 2018
Edit Blog Post

Tak ako pri predchadzajucom tripe, z ktoreho som sa vratil vcera vecer, i dnes navstevujem rano zubara.

Situacia je uplne podobna ako minule. Do kresla sadam az 8/30. Zubar nakoniec rozhoduje, ze sa zub trhat nebude. 3x opustam kreslo a konecne je to hotove.

Doma posledne dobalenie a smer bus zastavka v dolnej strede.

Bus je prazdny, cestou nic zaujimave, teda jedna vec bola hned po nastupe. Jeden chalan si tam zabudol penazenku. Na jeho stastie si to vsimol jeden spolucestujuci a ohlasil ho.

Ga vlakova stanica prebehnuta rychlo a nastup do rychliku smer nz. Rychlikom som siel tusim prvykrat, inak vzdy osobakom.

V nz kupeny spiatocny listok do budapesti. Rozdiel v jednosmernom cca 0.2€. Povodne som si chcel kupit jednosmerny listok ba-budapest za 9€ ale ten sa da kupit min.den pred odchodom, co som samozrejme nestihal.

V budove par pochybnych existencii ale na galantu sa to nechyta.

Vlak do budapesti prisiel nacas, skoro uplne prazdny. Sadam si do kupecka, neskor zistene, ze je vyhradeny pre zeny.

Dalsi problem na zachode, nesli zavret dvere.

Cestou sme nabrali 10.min meskanie.

Premierovo vystupujem na stanici nyugati. Rychlim krokom sa nahlim pred mcdonald kde ma uz caka cs tjasa.

Slovinka pracujuca v budapesti na oddeleni marketingu nisanu.

Nasadame do elektricky a smer ubytko. Listok si na jej radu nekupujem, revizori su vraj len v metre.

Po zhodeni veci a odovzdani darcekov vratane spiatocneho listku do nz, smer jedlo.

Kotvime v podniku, kde su vitany aj psi, dokonca tu maju pre nich i menu. Ale ako vravi tjasa este nikdy tu ziadneho nevidela.

Vyber jedla nechavam na nej, pivo si davam madarske.

Casnik mi prinasa obri cheesburger s domacimi hranolkami. Moj naprotivok ma tiez burge ale bezmasa, bo maso neje.

Podnik je super, kopa stolov, velke obrazovky na, ktorych idu rozne sporty. Obsluha super.

Totalne napraskany sa presuvame na byt, kde sledujeme ja, zloduch 3.

Tjasa zrejme listok do nz vyuzije, poradil som jej trasu nz, komarno, komarom a budapest.

Rec dosla aj na rozne narodnosti. Zhodli sme sa na tom, ze asi najmenej asimilacny su srbi. Ty vsade kam pridu si stale drzia tu svoju narodnost.

Co sa tyka madarov, vino maju skvele a porcie v restikach nenormalne velke.

Ha zla sprava, doma som zabudol vodicak.

Naklady
Bus dolna streda - galanta : 0,75€
Vlak ga - nz : 2,35€
Spiatocny vlak nz - budapest : 10,5€

Advertisement



Tot: 0.499s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 47; dbt: 0.2899s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb