Predbezny plan (azia2)

Europe » Slovakia » Trnava Region » Sered
January 29th 2018
Published: February 7th 2018

Co cloveka napadne ked sa mu nepodari ani druhy dlhorocny vztah? Kupit letenku a vypadnut z europy. Prvy plan bol juzna amerika, plan na pol roka prakticky vypracovany za dva tyzdne, uz ostavalo cakat na zaujimavu letenku s odletom v maji. Najlepsie to vychadzalo s turkish airlines, pristatie v bogote a odlet o pol roka z rio de janera (cca 650€). Lenze moj datum este furt nebol.

Neskor prichadza super sprava od miriam, na svet ma prist male kakavko. Nuz tak trip vylucujem a opat sa snazim zaclenit do spolocnosti. Co sa uz moc nedari ked kazdy z rovesnikov uz ma rodiny.

Mesiace utekaju a na svet prichadza kakavko. Parada.

Po tom co som dal vypoved to najskor vyzeralo, ze od buduceho roka zakotvim v inej firme, lenze som sa jedneho dna zobudil a povedal si, srat na to, tu uz ma nic necaka, zbalim batoh a idem.

Cenovo jednosmerna letenka najlepsie vychadzala kombinaciou wizzairu do dubaja a odtial s cebupacific do manily.

Vsetko ale bolo iba v rovine teorie.

Potom prislo stretko s tonicom, kde mi dal gratis listok na vlak do budapesti, ktory som chcel posunut cs z brazilie co mala prist ale nakonec neprisla (okradli ju v prahe tak musela zmenit cely eurotrip)

Nuz teda na stretku zvacsa bavenie sa o cestovani, potom spomenuty vychodny timor co mi zacalo vrtat v hlave.

Doma kukam do mapy. Ty vole serem na to idem smer azia, prepocet penez. Dvojnasobny rozpocet ako minule, to by mohlo stacit na 10.mesiacov.

Zacina zhruba planovanie, dubaj, filipiny, indonezia (flores), vychodny timor, indonezia (java), malajzia, brunei, malajzijske borneo. Dalej zrejme taiwan ( i ked uz ma byt hovno pocasie), japonsko (hokaido), indonezia (sulawesi), papa nova guinea. Ale tie posledne su len tak, uvidim ako prezijem divocinu na florese a vo vychodnom timore. Vsade by som sa chcel zdrzat priblizne mesiac.

Prvu letenku kupujem v “akcii” z dubaja do manili, nasledne z budapesti do dubaja. Jasne, ze o tyzden naskoci lepsia akcia (cebu o asi 40€ a wizz cca 20€). No nic kupujem teda pripoj na bali a let do dumaquete. Neskor aj lety z cebu do manily, let z jakarty do kl a nasledne do kb, z kl do kk a samozrejme aj dva vnutrostatne prelety v indonezii cez lionair.

S tym som mal problem, musel som to kupit cez thajsky lion air. Prelet z dili na bali sa mi tez neda kupit. Aerolinky v Indonézii akceptuju zrejme len indonezske karty. Ale co sledujem tento spoj cena je rovnaka aj den pred odletom.

Zdravotne odhlasenie v pohode, stacilo dat odhlasku, kartu poistenca a cestovne poistenie na viac ako 6.mesiacov v kuse.

To opat ponuka na svk len allianz. Teraz mali v ponuke tri verzie, dal som si strednu, tak ako naposledy.

Batoh berem tentoraz mensi o 10l t.j. 40l, veci zhruba rovnako. Batoh vazi cca 8-9kg t.j. vsetky lety su len s prirucnou batozinou. Mam so sebou este dva mini batohy (v pohode sa zruluju do maleho sulca, jeden asi po filipinach vyhodim.

V mobile mam postahovane mapy do sygicu, mapy.cz a oruxmaps. Samozrejme budem vyuzivat aj google mapy.

Oblecenie je vacsinou stare, takze pojde do kosa. Prat si budem davat zrejme raz mesacne.

Strihat asi 2x mesacne, este uvidim podla cien

Tu je zhruba moj zoznam ( zbytocne vela veci som zas bral) :

Elektronika
Nabijacka na mobil
Nabijacka na fotak
Kabel na mobil
Kabel na mp3
Mp3
Novsi mobil (o2 karta)
Starsi mobil ( surfoam karta)
Fotak
Citacka na karty
3x usb
16g sd karta
8g sd karta

Drogeria
3 male balenia pasty ( na jedno, dve pouzitia)
Velka pasta

Nepremokova nohavice (2hod)
Ciapka
2x kratase
Pyzamo ( kratky vrch aj spodok)
Batoh exitrek maudy 40l
2x maly rolovaci batoh
Batuzek na fotak a peniaze
Bezpectnostna taska na telo
Plachta na plaz co ma multipouzitie
Polokukla

Clarintine
4x papierove vreckovky
2x igelitka
kopa napolitanok ( tie postupne rozdam u cs v budapesti, dubaji, manile)
365ks kondomov 😊

Nuz hor sa zrejme za poslednym dobrodruzstvom.

Naklady (nove oblecenie, zdravotka nezahrnute)

Allianz poistka na rok : 248,98€
Let wizzair budapest - dubaj : 74,12€ (23 590 forint)
Let cebu pacific dubaj - manila : 111.27€ (489 sae dirham )
Let cebu pacific manila - dumaguete : 22,19€ ( 1299 peso)
Let cebu pacific manila - denpasar : 35,80€ ( 2099 peso)
Let cebu pacific cebu - manila : 20.74€ ( 1214peso )
Let air asia jakarta - kuala lumpur : 26,76€
Let air asia kuala lumpur - kota bharu : 11,81€ ( 57,48 ring)
Let air asia kuala lumpur - brunei : 19.75€ (57 ring )
Let lion air denpasar - labuan bajo : 43.46€ ( 1680 bath)
Let lion air maumere - kupang : 22.42€ ( 860 thajsky bath)

Tot: 0.096s; Tpl: 0.012s; cc: 12; qc: 30; dbt: 0.0701s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb