2.den - presun do Dubaja


Advertisement
Asia
January 30th 2018
Published: February 9th 2018
Edit Blog Post

Z postele sa vykopavam 7/30.

Zbalim gauc a mozem vyrazit spolu s cs do ulic. Ja vlavo, ona vpravo do prace.

Navrhla mi nech idem navstivit blizku synagogu. Ok, len som tam netrafil. Debil som si nenatahal offline mapy.

No nevadi zhruba viem kde som. Fajn este prazdnimi ulickami sa dostavak az metru foam, pri ktorom je fotogenicky most szabadszak. Obcas po nom idu aj stare elektricky.

Tu sa napajam na freewifi a kontaktujem cs v dubai. Myslela si, ze pridem az zajra a vyzdvihnut ma nemoze, bo sa jej pokazilo auto. Tak vraj posle adresu nech si mozem zobrat taxi resp jej pisem nech posle mhd spoje. No neposlala nic, vidim to na noc na letisku. Dufam,ze na ostatne dni zozenem lacne ubytko resp skusim hodit emergency cs.

Po prechadzke po fajn slnecnej budapesti naskakujem na metro.

Ha zadrhel v automate na listky, nejde svk ani ang. Chcem si kupit prestupny listok. Co si pamatam tak stal nieco okolo 550f. Nachadzam prve tlacitko s touto sumou. Ups zacina to neako divno tlacit.

Pici kupil som detsky listok na lod. Budka kde predavaju listky zavreta, stornovat to uz nevim.

Nic teda idem na tento listok do metra. Ha lenze ma vacsi rozmer ako klasicky. Security ma sleduje. Pcham do oznacovaca potvrdenie o platbe. Stroj zasvieti na zeleno a je to oznacene.

Menim zelene metro za modre. Pri vstupe do modreho metra revizory uz kasiruju jedneho nestastnika.

Na kobanykispet tez cakaju revizory, prechadzam, uf.

V nakupnom stredisku kotvim u sikmacov a davam si nudle. O 1000 este skoro vsetky jedlostanky zatvorene, mimo sikmacov a kfc.

Pomalicky si jem, surfujem na freewifi a zrazu kuknem na cas, gate zaviraju za dve hodiny.

Sprint na 200e, este, ze chodi kazdu chvilu. Oznacujem opat potvrdenie o platbe a smer letisko.

V spare kupene mensie jedivo do letadla, voda dopita pred security.

To prebehlo v pohode i ked hrozilo, ze sa budem vyzuvat ale madarke sa lubili topanky, tak len mavla rukou.

Na zachode capujem vodu. Tusim vidam svoju knihu s travelhackmi ?

Pasovovka no problem.

Pred gatom vsak problem. Wizzair pracovnicka chcela aby som svoj mini batuzek napratal do batohu. Co je samozrejme nemozne. Odpovedal som ok a batuzek som prekril bundou.

V mini batohu mam vodu, knihu a kopu napolitanek pre cs (v manile sa toho zbavim).

Chuj som si zobral aj tak vela veci.

No ale nazad ku gate. Tesne pred pipnutim letenky zas ku mne prichadza. Vystupujem z radu a snazim sa batoh natlacit do batohu. Bez uspechu, tak sa nasiram a batuzek zvonka upevnujem o popruc. Pip a uz stojim v buse, ktory nas odvaza k lietadlu.

Letadlo plne, ja mam kokotske miesto B, teda sedim v strede, lave vajco je polak a prave stary dedo.

Po vzlietnuti to s nami riadne hadzalo, pristatie v pohode.

Po pristati zhavim surfoam, prichadza pozitivna sprava. Cs mi poslala adresu aj s postupom ako sa k nej dostat.

V hale uz prepinam na free wifi.

Imigracka v pohode, colnici buchali razitka jak na beziacom pase. Mne ho supol hned vedla izraelskeho.

V odletovej hale vyber 300d, predemnu motajuci holandania sa nevedeli rozhodnut medzi dynamic resp normal kurzom. Tak som im poradil normal. Mne ziadnu takuto moznost atm nedaval, tak ktovie co tam holandani namackali.

Vybieham pred halu a smerujem k odletovej hale, pri ktorej je zastavka busu f55. Jasne, ze nemam noi kartu. Tak na odorucanie spolucestovatelov zas nazad do priletovej haly, kde som behal jak splaseny.

Kartu predavaju v poslednom okienku po opusteny priletov. Najskor su dve zmenarne, potom tusim 3 pozicovne aut a nakoniec noi karta. Ta sa da kupit len za hotovost. Jasne, ze mi nemal vydat, tak smer zmenaren. Tam bez problemov rozmenenie penez.

Kartu kupujem verziu silver za 25d, z toho 19d je kredit. Oplati sa kupit ak clovek spravi viac ako 6 jazd.

Bus odchadza 22/32. Pri vstupe si pipam kartu a usadzam sa.

Cesta trvala nekonecne dlho. Vystupujem na Ibn Battuta, odpipavam si kartu a smer metro. Pracovnik hovori nieco ze nechodi.

Posiela ma na taxi (12d). No ako kracam k taxiku zrazu na bus zastavku pride c43. Zbystrim, kuknem do mobilu. Ha sak toto ma tam doveze.

Po obdrzani adresy od cs som hodil vyhladavanie spoju cez google mapy a nasli mi len kombinaciu f55 a 43. Spravil som si screen ale blby, o tom zachvilu.

Vyskakujem teda na odporucanej zastavke a pica. Uplne v hajzli som vystupil. Pesi este cca 20.min, to by bolo do pohody ale akou trasou. Popri troj stvorprudovke, chodnik chvilu bol, potom nebol. Uplne pica zacatek mojho tripu.

Taxi samozrejme zadne az volakych 500m pred cielom sa pri mne jeden pristavil. Na uber som v tom soku ani nepomyslel.

Nieco po polnoci sa dostavam do hotela v marina bay. Recepcny mi cs nechce vytocit ale dava mi heslo na wifi, tak jej volam cez whatsup a nist. Asi po 10.min to zdviha a prichadza na recepciu. Tu mi skenuju pas. Peruanka mi dava karticku co je vlastne kluc od izby aj vytahu.

Prehodime len dve vety a odchadza spat, bo vstava o 5 rano.

Davam vlaznu a pokus o spanok.

Naklady

Mhd detsky listol na lod : 1.78€ (550f)
Nudle : 490f
Nakup v spare : 477f
Vyber 300aed = 65,84€
Nol silver karta : 25d
Bus f55 z letiska na : 4d (kredit na karte)
Bus c43 : 1d (kredit na karte)

Advertisement



Tot: 0.052s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 22; dbt: 0.0247s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb