OLD KAMIROS GÜNÜ

Published: June 12th 2022

RHODES-KAMIROS

18 mayıs 2022 Çarşamba GÜN 07

Sabah yine doyurucu bir kahvaltı fakat fazla zorlamadık ,zira öğlen yine bir yerlerde kayıntı planlıyoruz..Bugün programda Monolithos kalesi var ..Bu kale tam bizim Palamutbükü’ndeki eve bakan yüksekçe bir yer ..Ne var ki hiçbir heyecanı yok ..Su akar deli bakar bir yer… üstelik 1.5 saatlik bir yolu var ..Sveta’ya danıştım ..”vazgeç” dedi ..bu da bana ilaç gibi geldi…

Bu kez adanın kuzey kanadından akıyoruz..Old kamiros denilen yerde lokantamı buldum …en kral püfürdek yerine kurulduk ve derhal sofra donandı ..dünkü programın aynısı uygulanıyor 3 adet 20 lik ve birkaç ara sıcak bira tükettik … Her denize girdiğimizde ayılıyor ve aynı heyecanla sofraya dönüyoruz …Harika bir gün oldu ..

Doğrusu bu hayatı çok seviyorum..

Bir süre böyle takıldıktan sonra Sveta savaşı, ben enflasyonu ve küçük suyu 55 TL ye içtiğimizi unutuyorum…Dünyanın çivisinin çıktığını bir an için olsa da unutuyoruz…Buna çok ihtiyacımız var ..Pandemi tüm alışkanlıklarımızı almış götürmüş… dünyanın yeni koşullarına alışmaya çalışıyoruz ..belki için ,için eski dünyamızı istiyoruz ama adapte olamayanın elimine olacağının farkındayım…

Otele döndük balkonda ufak ufak pizlenirken yakın bir yerde verilen bir konseri dinliyoruz ..Rock’çı çocukları ortaya salmışlar onlarda çığırıyor da çığırıyor …geç saatte yattık ..yarın yolculuk var …

Tot: 0.403s; Tpl: 0.013s; cc: 10; qc: 48; dbt: 0.1779s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb