UNUTULMAZ ISTHMIA...


Advertisement
Greece's flag
Europe » Greece » Pelopennese » Corinth
September 19th 2013
Published: January 31st 2016
Edit Blog Post

Geo: 37.9215, 23.01

GÜN 21 GÜNLERDEN PERŞEMBE:
Muhteşem bir güneş doğuşu ile güne başladım..

Bugün tam anlamıyla tatil ve toparlanma günü..
Tembellik tavan yapıyor…
Bir taraftan ihmal ettiğimiz bakımlar yapılıyor..
Akşama mehtaba dalmağa karar verdik..
Bu nedenle en yakındaki kasaba ,Korinth'te bir AVM ye daldım..
Akşam için, Allah ne verdiyse aldım..
Dönüp nevaleyi buzluğa yerleştirdim..
Öğleden sonra o kristal sularda deniz sefaları yaptık..
Sonra önce Şahbaz'ı yıkadım ardından kendimi…
Biraz uyku taklidi yapayım dedim.... sinekler asla izin vermedi..
Akşam olunca planımızı yürürlüğe soktuk..
Masa ve iskemlelerimizi sahile taşıdım ..
Buzdolabından nevaleyi aldım veee
Muazzam bir sofra kurduk …
Mehtap ,eskilerin tabiri ile tam kaşar peyniri gibi karşımızdan doğdu..
manzara nefes kesici..
TSM müziği eşliğinde sadece bize tahsis edilmiş bir koyda
Keyifler yapıyoruz…
Bir büyük Plomari bana mısın ? demedi ....az daha takviye ettik..
Yatmadan önce ayaklarımızı kristal sahilde ,ay ışığı ile yıkamayı ihmal etmedik ..
Bunları sizlerle paylaşmamım tek nedeni, Ayşe ile yaşamımızın bir çok döneminde, işim gereği,çok lüks sayılacak yerlerde konaklama şansını yakaladık ve çok şükür hepsinin hakkını verdik …
Ne var ki Yunanistan'ın ücra bir köşesi olan Isthmia da,olağanüstü ucuz bir kampın sahilinde, market alışverişi ile donatılmış bir sofrada, geçirdiğimiz saatler yaşamımızın unutulmazları arasına katıldı gitti…

söyledim…

Günün Klipi şurada :


Isthmia camp videosu :


GÜNÜN ÖZETİ:

GÜN KM: 14 KUMULATIF KM: 2337

ORT HIZ:

MAX HIZ:

TOPLAM SAAT:

SÜRÜŞ SAAT :

YAKIT E/Lt :


Additional photos below
Photos: 3, Displayed: 3


Advertisement



Tot: 0.07s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 24; dbt: 0.0365s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb