Bratwurst


Advertisement
Germany's flag
Europe » Germany
May 27th 2010
Published: May 30th 2010
Edit Blog Post

Vertrekken vanuit een hotel heeft wel enkele voordelen, ontbijt voor je neus en geen tent te hoeven afbreken. Zo waren we dus snel op pad, langs de supermarkt en dan het bos in op zoek naar de route. Aangezien de voorgeprogrammeerde route van de GPS niet meer klopte ging het hier al direct fout en reed ik zelfs een stukje terug. Nog een tijdje langs wat mindere weggetjes gehobbeld maar toen werd het langzaam beter. Betere wegen en ook minder steil. Dit scheelde een pak en het gemiddeld schoot de lucht in. Het was overwegend grijs maar droog ma in de namiddag toch wat zon. Het bleef echter de gehele tijd aan de frisse kant zodat het toch wat fris was in enkel een T-shirt. Bernburg was het eindpunt voor vandaag. Net voor het binnenrijden van de stad gestopt aan een “bratwurst”-kraam. Mmmmm, iets verder toen ik de richting voor de camping bestudeerde kwam daar de 2 Nederlanders weer aan, we reden samen tot de de camping. Het waren 2 gebroers waarvan de einde tot Berlijn meeging en dan terug met de trein en de andere ging nog verder tot Lübbeck. Op de camping was er keuze tussen de tent, zolder of een kamer. Tent en zolder waren 3€ en een kamer 12€. De zolder dan maar! De NL’s kozen de kamer omdat de ene te hard zou snurken en ze me niet wilden wakker houden. Dus een hele zolder voor mij alleen voor geen geld! Dit compenseert zeker vorige nacht. Na inkopen gedaan te hebben, gekookt en gewassen, zette ik me rustig achter men netbook achter het tafeltje hier. De planning voor morgen opmaken. Berlijn komt dichterbij maar of het in 2 dagen haalbaar wordt, dat wordt spannend.

Advertisement



Tot: 0.209s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 28; dbt: 0.0278s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb